Z racji tego iż nie ma takiego tematu zakładam nowy.
Piszcie o osiągach na Waszych zębatkach.
Kalkulator doboru zębatek do seryjnego moto.
http://speedy.sh/XscJa/zebatkii.xls
Materiał pochodzi z tzr.eu
Offline
12/46 jakieś 95km/h to juz zupełny max.
Jedyne co mam tuningowe a moglo by poprawić vmax to końcówka tłumika ;-)
a jednak nie :p
dzis jechałem niewiele przed o kmh prawie cały prędkościomierz obróciło
ale ile to jest kmh to nie mam pojęcia. coś koło 100 ;-)
Offline
13/50 a V-max to 110km/h, ale zmienie przednią zębatkę na 12 bo się ciut muli na starcie. Poprzednio miałem 12/52 i v-max to było około 80km/h
Offline
11/52 v max około 90 kmh... Ale ma moc na starcie aż zarzuca na boki...
Offline
Sprzodu powinna być najwieksza a z tylu najmiejsza? I jaka najlepsza by był na speeda
Używaj opcji SZUKAJ!
Edit by: pezex.
Offline
Każdy dostosowuje zębatki do swojego stylu jazdy, wszystko jest opisane co i jak...
Offline
gdzie jest odpisane bo jakos tego nie widze....
Offline
Markooo92 napisał(a):
Z przodu większa zębatka to większy V-max, ale mniejsze przyśpieszenie.
Z przodu mniejsza zębatka to mniejszy V-max, ale większe przyśpieszenie.
Z tyłu większa zębatka to mniejszy V-max, ale większe przyśpieszenie.
Z tyłu mniejsza zębatka to większy V-max, ale mniejsze przyśpieszenie.
To wszystkie opcje np.
10/52 to bardzo dobre przyśpieszenie, ale mniejszy V-max
15/46 to bardzo dobry V-max, ale gorsze przyśpieszenie.
Offline
Mam zamiar zmienić tylną zębatke... Myśle o 46 lub coś koło tego... Jak myślicie da rade na 14/46??? Teraz mam 14/52 vmax 110... Dużo przybędzie??? Co myślicie, może inne propozycje???
Offline
Ja kupuje 15/46 ale to jeszcze z 2 tyg. potrwa Albo za miesiąc nawet.
A tak do rzeczy to myślę że przyśpieszenia nie będzie już praktycznie, ale mnie bardziej obchodzi max
Offline
Ja też teraz bardziej nastawiłem się na vmax A myśle że nie zmuli, spokojnie na tym co mam mogę ruszać z dwójki
Też mi się zejdzie z miesiąc... Może ze 120 wycisne na 14/46
Offline
no troszkę słaby start według mnie..
ale zębatki kupuje się do swojego stylu jazdy...
Offline
Witam
mam zębatki 12/52 i motor wyciąga na 10-11tys okolo 85km
Wszystkie czesci mam fabryczne, i chce zmienić zębatkę, tył lub przód żeby motor wyciągał około 95-100 km na prostej
jaka kombinacje możecie polecić?
z góry dzięki, pozdrawiam ruski
Offline
jakie zębatki są w nowych??
Offline
Offline
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … 4076cc1402
taka zębatka podejdzie do mh 2001?
e:
na 14 straci dużo na przyspieszeniu?
Ostatnio edytowany przez ruski (07-25-2009 15:04:46)
Offline
Tak, ta powinna być dobra ;]
Na przyspieszeniu na pewno straci... ja bym przy okazji zmienił tył na np. 48. To zredukuje trochę strate na przyspieszeniu ;]
Offline
danilko332 napisał(a):
u mnie jest 14/52 i ciągnie na 1, 2 i troche na 3 a dalej idzie normalnie, v-max 105
a wszystko masz fabryczne, czy moze jakis wiekszy cylinder albo tłumik?
Offline
http://img146.imageshack.us/i/dsc00670r.jpg/
tutaj zdjecie mojej, czyli 14stka to bedzie ta?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph … 4076cc1402
wole sie upewnic :>
Offline