yo ziomki
Jak wiecie planowałem sobie kupić moto do 2500zł do roboty
Lecz jako że pojawił się fajny za 3800 postanowiłem się potargować i pomyślałem że dołożę sobie kasy przeznaczonej na B1
Kupiłem go za 3500pLn
Nie jest ideałem ale dla mnie wystarczy
Tera tak
Jest sprowadzony z włoch gdzie ktoś na nim z deka wypierdolintusantus zrobiantus
Został uszkodzony przy tym set kierowcy lewy, naderwana linka sprzęgła przy klamce, trochę popękane i porysowane plastiki, lekko uszkodzona dźwignia zmiany biegów i chyba tylu
To tak Set został ładnie zespawany jak i dźwignia zmiany biegów za free
część plastików została sklejona lutownicą i lekko zamalowana przez sprzedawcę...
Jest to 125ccm chłodzenie powietrze/olej Zamiast chłodnicy wody mam chłodnicę oleju
Silnik jest 4t co doceniam za elastyczność dźwięk i małe spalanie a paliwo ma pójść w górę mocno... spalanie w granicach od 2 do max 3.5l przy grzaniu na każdym biegu do odciny
Posiada niestety skrzynię 5cio stopniową ale idzie się przyzwyczaić
Wymieniłem w nim na starcie kilka rzeczy A mianowicie:
Zamiast błotnika wpierdoli**m metalową yyy zapomniałem jak się to zwie No to coś pod blachę jakiejś znanej firmy której też nie pamiętam podam kiedy indziej... Posiadało to od razu ledowe podświetlenie blachy
Wymieniłem kierunki 4szt strzałki
Wpieprzyłem tłumik przelotowy od ducati bo oryginalny dźwięk mi nie pasił jakoś chociaż nie najgorszy
przód postojówki led niebieskie
i na razie chyba tylu
Leciało się tym puki co 130 myślę że by go rozbujał do 135 do 140 wątpię...
Może kilka foto zaraz plany
z deczka przekłamuje kolory
Przebieg to nieco ponad 8kkm jakieś 8300 czy coś w tym stylu powinno być na foto z licznikiem
Teraz plany:
W piwnicy odkręciłem dolny pług i go sobie trochę spawam jak mam czas tak pinknie ładnie trzeba dokończyć
Trzeba przetłumaczyć papiery i zarejestrować
Muszę poprawić mocowanie tego na blachę
Muszę kupić sobie opaskę na tłumik bo w seri jest dospawany uchwyt do tłumika a ten jest na tyle lekki że puki co jest bez
i to by były te najważniejsze tak patrząc
Muszę wymienić jeszcze olej ale to na wiosnę
Wzmocnić plastiki na złamaniach włóknem szklanym z obu str tak po 2 warstwy wyszpachlować i odmalować całego
o i na pewno dużo rzeczy które wyjdą od chcenia czyli przymusowo gniazdo zapalniczki jakieś żarówki ledowe na tył ala xenon lub big xenon czy coś na przód i takie tam
Na razie nie jest źle wręcz przeciwnie jak dla mnie jet bdb gdyby nie plastiki to by był wz
Jest sporawych rozmiarów i bardzo fajnie mi się nim jeździ
A oponki (nazw nie pamiętam) Ale przód to 100 albo 110 nie pamiętam/80-17 tył 140/80-17
Wymieniłem jeszcze aku i czekam na linkę sprzęgła gdyż tą urwałem ale to szczegół
Edit by Przemq
Przenoszę do odpowiedniego działu. Pomyśl Benio następnym razem kiedy napiszesz
Offline
Skoro czat Ci nie działa to tutaj wklej zdjęcia moto po wypadku, ew. możesz dopowiedzieć resztę. Co Ci się stało itd.
Offline
A co Ci w tej lampie nie pasuje?
Offline
nie miałem na moto wypadku tylko audi choć na moto też ale jak chcecie to później
ktoś zapierdzielał brał nas na zakręcie na trzeciego
jak zauważył że nadjeżdża z nad przeciwka auto chciał zjechać na swój pas i choć Jeżyk (kierowca audi) dał po heblach to nie zdążył przywalił w nad zadupkiem, złapaliśmy pobocze następnie w coś uderzyliśmy, ja uderzyłem głową gdzieś w okolicy deski rozdzielczej i straciłem przytomność ockłem się dopiero w karetce
Efekt?? Wstrząs muzgu złamane 2 żebra po lewej str oraz złamany obojczyk
Audi do kasacji
Następnie miałem wypadek takim małym piździkiem ogarem 900 na wakacjach na wyjeździe
Wymuszenie pierwszeństwa przez kierowcę auta
Prędkość z jaką się poruszałem to zaledwie 70km/h lecz nie zdążyłem praktycznie nic zrobić oprócz tego że zacząłem składać motor na "rybkę" co uratowało przynajmniej moją siostrę tzn że jej się nic nie stało a ja złamany lewy nadgarstek (otwarte)
a co do kymco zapraszam na motobenia.mojemoto.pl
ani do moto ani do aut się nie zniechęciłem
Później kupiłem sobie nowego routera A500 stykło z ubezpieczenia i nawet na paliwko xd to to samo co ogar 900 następnie trochę tuningu typu opony alufele silnik 110 itd i też miałem taki ambarans jak czołówka a właściwie dotknięcie się na zakręcie gdyż kierowca matiza starszy pan na takim ostrym zakręcie z małą prędkością wyjechał mi na mój pas lecz skończyło się na mojej gumie skrzywionym secie kierowcy prawym i w matizie poszedł błotnik więc nic poważnego
Ostatnio edytowany przez Benio (01-08-2012 21:42:05)
Offline