Siema.
Chciałbym Wam zaprezentować mój drugi motor a mianowicie Peugeota XPS-a z 2003r. Pojemność silnika wynosi 50 cm3 a przebieg 8700 tyś km. Jak widać na zdjęciach motor posiada sportowy wydech SCR Exhaust. Silnik jest lekko opalony. Prawdopodobnie zapalił się od magneto. Ten silnik przełożę do XR6 a do XPS-a wsadzę silnik z Sherco ( na zdjęciach)
Fotki:
Aby dojść ładu z tematami polecam śledzić temat z XR6-tką
Pozdro.
Offline
Siemano
Przez ostatnie kilka dni dużo się zmieniło przy XPS-ie. Został rozebrany do stanu, który widać na zdjęciach. Jutro idę po łożyska do koła tylnego. Postaram się też dostać dobrą taśmę izolacyjną i koszulki termokurczliwe do instalacji. Jak widać na zdjęciach tylne koła zostało wypolerowane pastą polerską. Według mnie wygląda dobrze. Zdjęcie nie oddaje tego połysku. Przednie już leży na stole i czeka na polerkę.
Pozdro.
Offline
A co się stało wcześniej z xps'em że był w takim stanie.. wszystko pordzewiałe, popalone. O co z tym chodzi?
A co do koła to wyszło zacnie
Ostatnio edytowany przez Kacper1408 (03-13-2012 16:14:31)
Offline
Prawdopodobnie od magneto się silnik trochę opalił i dlatego tak jest wszystko poprzypalane.
Offline
Ja piernicze, aż szkoda patrzeć
Offline
Witam po długiej przerwie :E Przerwa była spowodowana trochę szkołą a trochę tym, że nie było co pokazywać. Przez tyle czasu rama trochę leżała bo albo nie miałem czasu albo totalnie nie chciało mi się nic dłubać. Co zrobiłem ? Według mnie bardzo dużo. Rama została wyczyszczona z rdzy i pomalowana kilka razy podkładem( ilość warstw zależała od ilości zacieków które zrobiłem :E ) następnie lakier ( 2 warstwy) i jedna warstwa lakieru bezbarwnego + uplastyczniacz. Od początku tamtego tygodnia to malowałem a gotowe do montażu było dopiero dziś. Od godziny 11 robiłem to wszystko, co widać na zdjęciach. Jak bym miał gotowy silnik to bym jutro już jeździł ale jest małe zamieszanie z tymi silnikami i rozwiąże je dopiero w przyszłym tygodniu :E
Teraz aktuale będą częściej
Ostatnio edytowany przez Skrzeku (05-07-2012 22:48:30)
Offline
sprzedaj mi wydech:P
Offline
No nareszcie coś widzę! Ładnie dzialasz, a co nie tak z silnikami? I jak z elektryka, nie ma problemu z tego względu ze popalona była?
Offline
Wydech zostaje u mnie :E Nie oddam nawet za dom :E
Elektrykę zrobiłem w jeden wieczór :E Wszystko ładnie się rozlepiało i potem tylko nowe kabelki i wsio :E
Z silnikami problem polega na kopniakach i rozrusznikach :E Nie potrafię tego wytłumaczyć :E
Dziś pożyczyłem ściągacz do magneto to zobaczę co tam się z nim stało.
Offline
Szkoda,bo wlasnie chcialem Ci zaproponowac moj dom za ten wydech, no ale nie chcesz to nie
A tak to podziwiam za zapał, bedzie fajny sprzet. Przyjemnie sie jezdzi czyms, co sie ogarnelo od podstaw
Offline
Chcesz to ja Ci dam 2 wydechy za Twój 1
Offline
Nie oddam :E
Coś z dzisiejszych wieści. Silnik założony, wszystko gra i trąbi tzn nie do końca, nie chce palić. Iskra jest gaźnik czysty. Wyregulowany te w miarę jest. Myślę, że wina moze leżeć po stronie tego plasticzku, który trzyma iglicę a mianowicie jego braku :E Na kierownice mam wszystko założone. Wszystko pasuje :E Jeszcze jest parę mankamentów z elektryka ale to dojdę w swoim czasie.
Offline
Stary szacunek.
Ile Cię wyjdzie wszystko łącznie z kupnem i naprawami?
Offline
Teraz mam kosztów 800 zł. Zostało mi jeszcze zapłacić za naklejki i pomalować owiewki.
Offline
Gdzie Ty go kupiłeś? allegro czy ktoś kto sprowadza uszkodzone? sam się właśnie rozglądam za jakąś 125 do remontu ale na allegro strasznie mało ich jest.
Offline
Ojciec kupił mi we Francji.
Info z ostatniej chwili :E
SILNIK CHODZI ! :E
Zostało tylko wyregulować gaźnik bo chodzi tylko na ssaniu i naciągnąć łańcuch i jutro 1 jazda
Offline
Szczerze Cię podziwiam. Za zapał, za chęci, za umiejętności, za wszystko.
Offline
Dzięki ale jakie to umiejętności ? :E Ja pierwszy raz w życiu coś takiego robię :E
Offline
Może i pierwszy raz. Ja w tym roku pierwszy raz przeprowadziłem remont silnika i to nie do końca ja tylko kolega mi silnik składał. Ale co do elektryki to prędzej by mnie szlag trafił a nie ją zrobił. No i rozbierasz do zera i składasz od nowa. Nie wiem czy bym tak potrafił. Może to tylko brzmi tak trudno. A jak z jazdą? Była już pierwsza?
Offline
Gratulacje, że Ci się wogóle chciało jak 1 raz :p mam kumpla co za nic się nie chwyci silnika i nawet do regulacji gaźnika mnie woła :p
Offline
Tak dziś już jeździłem :E Na 1 do 20 km/h jest problem bo się dusi ale to jest chyba wina zaworku tego przy zbiorniku. Jak dostanie obrotów to na 1 biegu ciągnie do ok. 35 km/h i potem 2 bieg prawie do 50. Drugi raz jak jechałem i jak wrzuciłem 2 bieg to mi rękę wyrwało z kierownicy :E Na 4 dobijam do 70 i chciałem wrzucić 5 ale nie wiem czego mi zgasł. Możliwe, że paliwo w szlaufiku się skończyło a zaworek jest do d*py. Jutro będę miał ten zaworek do zbiornika i ssanie bo dziś musiałem odciagać kombinerkami bo to czarne jest obtopione :E No i na koło też rwie :E O żużlu to już nawet nie wspomne
Ostatnio edytowany przez Skrzeku (05-09-2012 20:54:09)
Offline
To nie masz teraz 6-biegowego AM6? Ten od Sherco ma 5? Porób zdjęcia tego zaworka to zobaczę na to u siebie
Offline
To jest 6-cio biegówka a Sherco też ma 6 ale ten silnik który siedzi tutaj był w tej ramie oryginalnie, nic nie jest zamieniane.
Offline
Noto ładnie Ci idzie jak na 4 masz 70 Ja chyba tyle nie mam
Ale stockowy wydech mam ;/ Masz z jakiegoś sklepu jaki ten zaworek zamówiłeś?
Offline
Nie kolega ma mi przynieś jutro do szkoły :E
Kupię też akumulator, smar do łańcucha i świecę zapłonową
Tu masz fotke tego zaworku i tam przy korku wlewu paliwa tak zrobiłem ale wcześniej napompowałem tam powietrza i chodził Ale tylko chwile :E
Offline