Siema
No to z dniem wczorajszym tj. 3.07.2012 zakończyłem wszelkie prace dotyczące Peugeota XPS Robiłem go od 7.03.2012 r. czyli przez 88 dni doprowadziłem go do stanu prawie idealnego. Zostało mi go tylko jutro wypolerować, wymyć i w sobote na zlot do Komarówki
Efekty mojej pracy
Liczę na jakieś komentarze
Jutro bedzie juz polska rejestracja a ta pójdzie na ściane
Offline
No jak dla mnie zajebioza. Motorek będzie Ci sie odwdzięczał za przywrócenie do życia, więc go nie sprzedawaj zbyt wcześnie.
Zdradź jeszcze ile może wynieść taki remont. Zastanawiam sie czy to może być opłacalne.
Offline
Kosztów bez rejestracji mam 1400 zł
Offline
1400+800 za motocykl +500 za rejestracje zza granicy = jakieś 2700. Czyli da sie na tym zarobić. Za sprzedaż jakieś 4000 weźmiesz to jakieś 1200/1300 zł do przodu jesteś.
Offline
Niee :E 1400 bez rejestracji Cena zakupu już jest w tych 1400
Offline
To ty za mniej przywróciłeś do życia niż ja zrobiłem remont. To 2000zł na tym zarobisz!
Offline
3000 :e
Ostatnio edytowany przez Skrzeku (07-06-2012 00:19:43)
Offline
Bez rejestracji chcesz sprzedać za 4400?
Offline
Z rejestracja Wczoraj rano zarejestrowałem
Offline
Ooooo a ile Cię wszystko wyniosło? Tłumaczenie, podatek, przegląd i sama rejestracja? Ile Ci wyszło za wszystko?
Offline
Tłumaczenie 50, przegląd 50 podatek 160 a sama rejestracja nie wiem :E
Offline
Ja tłumaczenie za 90, przegląd 60 lub 50 nie pamiętam, podatek lekko ponad 100, rejestracja 111. Mniej więcej na to samo wychodzi. Będziesz się takim czymś cały czas zajmował, czy kupisz sobie moto do jazdy?
Offline
Cały czas to moze nie ale jak będe miał czas to bedę robił taki motorki Teraz kończe XR6
A dzis wieczorem ma tato przyjechac i podobno wiezie jakąś Yamahe DT 125
Zobacze moze kupie
Offline
Siema
Dawno nic nie pokazywałem, trochę się zmieniło :E
Po pierwsze gaźnik. Zamiast PHBG 19 siedzi PHBN 16. Dlaczego ? Bo mi brakuje jednej śrubki do regulacji mieszanki i nie mogę wyregulować :siara:
Po drugie udało mi się nawet zerwać klin na wale od strony koła magnesowego :E Jak ? Nie wiem :L
Wczoraj wymyłem go, wypolerowałem lakier, wydeszek i kółka
Offline
Sprzedajesz go, nie sprzedajesz? Co z nim robisz?
Offline
Sprzedaje go
Offline
masz jeszcze ten gaznik 19?
Offline
No mam, tylko teraz mam zamontowany 16 bo do tamtego brakuje mi śrubki do regulacji mieszanki, na mielochu zamówiłem i już zamówienie w realizacji to moze na dniach dojdzie.
Offline
Siema
Mały aktual
Po przejechaniu 1000 km poszedł mi już 3 zawór podciśnieniowy, na razie jest ciepło więc nie mam zamiaru go wymieniać bo i tak mi nie zalewa Z poważniejszych rzeczy to uszczelka pod głowicą też puszcza bo ubywa wody z chłodnicy. Mam drugą ale jak wspomniałem jest ciepło i nie mam zamiaru się wozić komunikacją miejską do szkoły
W piatek w zeszłym tygodniu wymyłem silnik benzynką, opryskałem dimerem i bialutki jak śnieg
Muszę jeszcze coś zrobić z cylindrem
Ostatnio z kumplem ustanowiłem nowy Vmax
94 km/h na prostej a z lekkiej górki ponad 100 km/h
Sprawdzane licznikiem w Kawasaki ER-6N
Offline
Przecież wymiana uszczelki pod głowicą to jest max godzinka roboty XP mają to do siebie, że nie trzeba wszystkich plastików i wydechu ściągać, a Ty do tego masz dolny, także sprawę masz ułatwioną
Lepiej wymień ją odrazu, bo może się zdarzyć (raz tak miałem (POD SZKOŁĄ)) że poprostu woda się przeleje i zaleje dyfuzor. A wtedy dupa zbita, nie odpalisz, musisz wyjąć wydech i wylać wodę.
Offline
No może i masz rację Jak znajdę czas to w sobotę się za to wezmę
Offline
Dzisiaj prawdopodobnie zatarłem silnik. Przyczyną jest chyba łożysko w główce wału.
Offline
Ooooooo to samo, co ja przeżywałem. Jakie tam łożysko miałeś? Mi poszedł Top Racing.
Offline
Ja mam serie. Jeszcze nie jestem pewny na 100 % czy to łożysko. W poniedziałek będę to zaczynał rozbierać.
Offline