Tajemnica nie wyszła na jaw i przedstawiam Wam teraz mój nowy moto. Kiedyś wspomniałem, że szukam czegoś z silnikiem odrzutowca, a nawiązywało to do F/A-18 Hornet. Więc jest. Honda cb600 Hornet S z 2003r. Przebieg to niecałe 11.000 mil, więc ok 18.000km. Silnik jest żyleta, oponki jak i napęd tak samo. Jedynymi mankamentami są wgniotka w baku oraz podające klocki z przodu. Kolor na zdjęciach nie wychodzi zbyt fajny, ale w rzeczywistości jest o wiele lepszy. Miałem dzisiaj w planach jechać ponad 250km po moto, ale to się trafiło więc po obejrzeniu jeszcze kilku dzisiaj w okolicy zdecydowałem się na niego. Jeździłem jeszcze dzisiaj na hornecie, tylko z wydechem yoshimury, i stwierdziłem, że wydech to jest tutaj przymus. Ponad tym co napisałem nie ma w niej absolutnie nic do roboty Wsiadać i jeździć, szkoda, że jeszcze nie ma prawka
Ale na dniach będzie.
Więcej zdjęć na dniach, bo dzisiaj mi się już nie chciało robić
PS. Dzięki za specjalny temat ^^
Ostatnio edytowany przez Kamool (08-03-2013 22:31:08)
Offline
czekamy na wiecej zdjęć
Offline
Jaką kategorię robisz ?
Offline
No a jaką ma możliwość? Wiedziałem, że to będzie poważne moto. Świetna opcja. Silnik z CBR. Jak angol to kierownica z prawej. Ciężko się tak jeździ?
Bardzo bardzo mi się podobuje, ale jak ty to wcisniesz na A2? Łapie się jeszcze na dławienie?
Offline
Tak, na A2. Pierwsze myślałem nad cbr f3, ale wszystkie mają wpisane 72kW w dowodzie, więc się nie łapie. Ten się załapał, bo akurat ma wpisane 70kW. Teraz powiem tacie, żeby zlecił na kopalni, żeby mi dorobili kryzy do króćców, na hamownię, do znajomego rzeczoznawcy, na stację kontroli pojazdów i jest na A2 ^^.
Niestety wydaje mi się, że na kopalni mają bardzo słabe materiały, więc nie wiem czy po drodze tych zwężek mi po prostu nie wydmucha ;/ Takie to przykre :<
Powiem Ci, że jest bardzo wygodny. Ta szyba daje bardzo dużo w porównaniu do zwykłych gołych hornetów.
Offline
Ten przebieg jest dla mnie trochę ciekawy
A wgl. ile kosztuje taki odrzutowiec?
Offline
Autentyczny ^^
7000 za niego dałem :3
Offline
Jak Ci to śmiga ? Leciałeś nim ten max ? i wgl przyspieszenie , spalanie ? Bo wygoda to wiem że zajebista
Offline
Przecież ja go dopiero od wczoraj mam Za ojcem jechałem i w pewnym momencie na skrzyżowaniu się babka wepchała między mnie a niego, czekałem na przerywaną i potem 120 lekką ręką. Więcej się boję
Spalanie jeszcze nie wiem
Offline
hahahha 120 więcej się boje Fotki Fotki Kamil
Offline
A wgl. jak waga? Ciężko się przyzwyczaić?
Offline
Jutro Dzisiaj śmigałem więc czasu na fotki nie było
Powiem Ci, że jej wagę czuć tylko przy przepychaniu
Podczas jazdy prowadzi się luźniej niż tzr, xp6, xr6, rs125, rs50. O wiele łatwiej się kładzie w zakręt
Co do przyzwyczajenia to kwestia 50m, ale ja wcześniej jeździłem na xp6. Pozycja na Hani jest bardzo podobna do tej na gs500
Offline
Wiadomo, że jest róznica przy szybie. Nawet najmniejsza bywa zbawienna I ja jak ujeżdżam szóstkę kawasaki to też wagę jedynie przy przepychaniu czuć. Zwieszenie w takich motocyklach jest przewyborne.
Offline
Przede wszystkim jest miękko jak się jedzie. Wybaczcie, nie jedzie a płynie. Dzisiaj tak od niechcenia odkręciłem manetkę, schyliłem się pod szybę, bo mam kask, że od razu wgniata mi go w twarz, zaraz zerknąłem na licznik i wskazówka była na ślicznym 180, aż się wystraszyłem i od razu po hamulcach Nie czuć w ogóle prędkości.
Offline
A ty dalej masz ten kask od kross-a?
Offline
Tak ;D wlasnie za kilka dni mam urodziny to bedzie kasa ;D znajomy na sklep motocyklowy to bd mial u niego znizki ;D takie fajne hjc ma ;D
Offline
Ja mam ls2 i osobiście bardzo polecam No ale HJC to już chyba wyższa liga...
Offline
Wczoraj się ogarnąłem i zrobiłem kilka nowych fotek Hani
Aczkolwiek jak dobrze wiecie nie byłbym sobą gdybym zaraz po kupieniu sprzęta nie rozebrał (takie zboczenie) Zabrałem się za blokowanie:
Niestety okazało się, że blaszki z blokad są zbyt grube (1,6mm) i na jutro będę miał cieńsze (0,7mm). Ale jak ja bym wytrzymał dzień bez moto... Dlatego dzisiaj z rana ją złożyłem w godzinkę i poszedłem śmigać Niestety musiałem wrócić do domku, bo zaraz lecę zdawać prawk
Ostatnio edytowany przez Kamool (08-07-2013 12:08:06)
Offline
Offline
Nie, dzięki
Offline
Powodzenia , zajebista ta Hania
Offline
To co opowiadasz o odkrecaniu, predkosci itp to normalne. To jest już kozak, a nie 50ccm w dwusuwie. Tam masz silnik z CBR po malych przeróbkach, by dół obrotw a nie góra była lepsza, bo to juz nie jest taki zapierdalacz jak cbr, a turystyk. Co do LS2 i HJC to zbieg okolicznośc, bo sam mam LS2 za 180zł, a kolega mój ma hjc za 600zł. Pożyczyłem kiedys na kilka dni dla dziewczyny to też sam w nim jeździłem. Jest róznica. Przede wszystkim jest blenda. Ogólnie to az nie chciało mi się go oddawać.
Wiem, że Ci się to Kamil nie spodoba, ale szczery jestem, bo cenie szczerość. Do najładniejszych twoje moto nie należy. Szczerze wolałbym horneta z trójkątną lampą. Oczywiście pod względem wyglądu, bo funkcjonalnie to jak już mówiłem- najmniejsza szyba jest zbawienna. Latałem ścigaczem bez szyby to idź pan w chuj. Nie idzie się utrzymać.
Ostatnio edytowany przez Kacper1408 (08-07-2013 17:37:35)
Offline
typowy turystyk jakbym takie coś kupił to odrazu spód te plastiki odkecił i to wyjebał przód oczywiście przerobił
cos takiego jak jest tu http://allegro.pl/honda-hornet-cb600-st … 12625.html
Ostatnio edytowany przez dami14stdk (08-07-2013 17:46:29)
Offline
To zamast się z tym jebać proponowałbym Ci kupić zwykłego Horneta. Wersja S jest po to by ze streeta zrobić turystyka. Tak samo jak np Suzuki Bandit i Suzuki Bandit S.
Offline
Wiem, że nie należy do najpiękniejszych. dami... popatrz na cenę. Mi na więcej niestety fundusze nie pozwoliły. A ten jest naprawdę w bdb stanie. Kacper, popatrz ile kosztują te z trójkątną lampą. Była jedna fajna z lampą od tej nowej(trójkątną), sport wydechem, klamkami sport, sport zadupkiem, szytą kanapą, ale jak zadzwoniłem to już się sprzedała. Tak czy tak, jak na tę cenę uważam, że zrobiłem boski biznes. Pozatym szukałem horneta z pługiem, bo mi się podoba
W Hornecie jest dokładnie ten sam silnik co w CBR F2 jeśli dobrze pamiętam (może F3), tylko gaźniki są mniejsze aby otrzymać niżej max moc, oraz wzmocnić dolne partie obrotów w moment (przy 3k ma już 70% momentu), i powiem wam, że jeśli tlyko przekroczy te 3k to idzie jak burza ^^
Offline