Dzieki bardzo za pomoc bede próbował i dam znac jakie efekty
Offline
No i stało się...... ujebałem karter Tą metodą z papierem zacząłem wybijać łożysko toczne i po dość dużym uzyciu siły wyszło, z czego jestem zadowolony. Jak wyszło jedno chciałem resztę zutylizować zacząłem igiełkowe wybijać i prawie cały tył gniazda wyleciał..... Naszczęście trochę zostało i ułamany kawałek nie będzie odpowiadał za utrzymywanie łożyska, tylko będzie trzymać olej w przekładni. Prawdopodobnie jutro lecą kartery do spawacza, bo są aluminiowe i trzeba w osłonie gazu spawać. Mam nadzieje, że ta operacja się uda. Tragicznie się dzień kończy....
Za chwilę wrzucę foty ..
Ostatnio edytowany przez AHMED (01-09-2014 19:54:03)
Offline
O kurwa, aż mi w zębach zazgrzytalo. 3mam kciuki za umiejętności spawacza
Offline
Karter był u spawacza. Po paru godzinach był do odbioru. Koszt ? "Bagatela" 83 PLN... ale ważne, że pospawane. Srednio to wygląda wizualnie, ale podobno jest dobrze zalane i będzie olej trzymało. Musze gniazdo jeszcze przeszlifować frezem, ale to już w swoim zakresie zrobię multi-szlifierką. Jutro ogarne jakies zdjęcia
Offline
Jakie on cenniki ma? Co to za cena z dupy? Mógł poprosic o 83,74zł.
Offline
Nie no niby miało być 80, ale 3 złote nie miał wydać ...
Ostatnio edytowany przez AHMED (01-11-2014 11:28:25)
Offline
No znalazło się trochę czasu, chęci, przyłbica i tania taryfa Popróbowałem trochę na starej węglarce i jakimś kawałku blachu, no ale jak ustawiłem przyłbicę, spawarkę (natężenie itd.) zacząłem stożki wydechu spawać. Na razie jeszcze nie spawałem wszystkiego w całośc, ponieważ muszę nadać im idealne kształty :] Póki co zostało jeszcze kolanko (header- jeszcze niedokońca pospawane) wyliczyć w programie jakie kąty dać, żeby nie zachwiać zjawiska rezonansu. Tak wgl. to musiałem jeszcze header uformować, bo ostatnio nie zdążyłem. Wydech zacznie się zapewne pokrywać korozją, więc planuje oddać go do chromowania jak skończę i sprawdzę, że działa
I niech mi ktoś teraz powie, że spawarką łukową się nie da
A tu parę fotek po spawaniu karteru:
Oceniajcie
Offline
Offline
Jest mały postep
Dziś na rozpoczęcie ferii zimowych poszedłem i dospawałem do końca header wzdłuż. No i dopasowałem do siebie poszczególne stożki, niezdązyłem dospawać ostatniego bo się taryfa skończyła i mi coś w kręgosłupie strzeliło- ledwo chodzę Wiem, że te spawy strasznie wyglądają, lecz dokładnie je wyszlifuję jak dorobię i dospawam wszystkie elementy
Łapcie foty na sobotnie popołudnie
Offline
Jak zeszlifujesz, to będzie git Chociaż od wewnątrz nic nie zrobisz
Grunt to żeby było mocno zaspawane
Też spawasz jak jest niska taryfa prądowa ?
Offline
No dokładnie tak Mam tanią taryfę od 13-15 i od 21 wieczorem, ale nie będę wieczorem spawał bo ludzie w domu siedzą i swiatło miga
Chciałbym żeby osiągi i dźwięk były jak na wydechu FMF
Offline
Dźwięku FMF'a raczej nie osiągniesz
Offline
No kurde ale swoją drogą to tez dziwne, że FMF tak brzmi jak brzmi. Kumpel ma w YZ125 i mówi, że jak przygazuje to dźwięk taki jakby za nim coś wybuchało Ale przez co taki efekt jest osiągany ?? Podejrzewam ze nie ma rurki perforowanej i wygłuszenia w tłumiku ale co oprócz tego ??
Ostatnio edytowany przez AHMED (01-18-2014 20:39:56)
Offline
Inne materiały do produkcji, inna grubość tak mi się wydaje.....
Offline
Kamool napisał(a):
Inne materiały do produkcji, inna grubość
tak mi się wydaje.....
Po za tym chyba sposób produkcji, przynajmniej według mnie w pewien sposób też musi wpływać na takie rzeczy. Swoją drogą podziwiam za wytrwałość. Nie mogę się doczekać kiedy to cudo zobacze na własne oczy
Offline
Mam nadzieje, że zdąże na otwarcie sezonu na Hucie 12 kwietnia, trzeba się sprężać Jakoś się może zgadamy i jakąś ekipą konkretną tam polecimy ??
Offline
NO ja liczę na to sprężymy się to skończymy i zgarniemy się jutro wpadam do cb to robimy moją kierę i robimy colliggio
Offline
No więc tak, wydech wydechem powoli, ale jakoś cały czas idzie. Jutro zespawam już wcześniej wyrzeźbione kolanko (header) z dyfuzorem. Dorobię stinger czyli rurkę łączącą dyfuzor z końcówką i samą końcówkę oraz całość wyszlifować- tak więc coraz bliżej skończenia Hand Made'a W międzyczasie zamówiłem zacisk który Będzie pasował do tarczy, koła i karterów. Wybór padł na zacisk z Peugeot'a Jet Forc'a czyli AJP akurat w moim wypadku czerwony. Zamówiony w poniedziałek wieczorem, dziś rano przyszedł
Zdjęcia będą jutro, bo zostawiłem w garażu a nie chce mi się iść bo prawie dziś zamarzłem
Offline
Ahh szatan coraz bliżej ukończenia chcę usłyszeć ten ryk tego silnika twoi sąsiedzi dostaną szału
Offline
Zmobilizowałem się i są fotki. Kolanko będzie oczywiście wyszlifowane.
Offline
To z przodu jaki zacisk będzie?
Offline
Ten co kupiłem to teraz idzie na tył. Z przodu to zawiecha USD od Piaggio Typhoon'a lub Gilery Runner, koło 14 cali i tarcza Oversize ze ścigacza i do tego trzeba będzie dorobić mocowanie i jakiś masywniejszy zacisk nwm jaki. Jakieś propozycje ?
Offline
14 cali to według mnie przesada będzie wyglądać jak piagio liberty lepiej 12 tarcze bym prponował z tzr 125 4dl lub mito a zacisk 4 tłoczkowy z jakiegoś ściga
Offline
Kurcze nad kołem się jeszcze zastanowię, ale widziałem tą 14 od Runnera i nie jest ani wąskie, ani strasznie wysokie, zobaczy się jeszcze.
Offline
Właśnie na przód coś większego ^^
Może przód z RS125 w oplocie?
Offline