#1 01-26-2014 13:54:57

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Tuning mechaniczny mojego xr6

Posłuchałem się was i robię drugi temat. Znalazłem te części i chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej bym na nich osiągnął. Oto części:
cylek:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air … 1542.bhtml
wał:
http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=TR6034003
gazior:
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- … 6363.bhtml
zębatka przód 14z:
http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=IG4038-14
zębatka tył 48z:
http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=IG2123-48

Za wszystkie części na mielochu życzą sobie prawie 1300zł. Moje pytania są takie:
1.Czy te części pasują do xr6?
2.Ile na nich poleci?
3.Czy sie opłaca je kupować?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje!!!
PS:Jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie img/smilies/hmm

Ostatnio edytowany przez gracii99 (01-26-2014 14:13:06)

Offline

 

#2 01-26-2014 14:08:31

kopec790
Ekspert
Skąd: Chmielnik / Świętokrzyskie
Zarejestrowany: 06-26-2013
Posty: 482
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot XR6
Wiek:: 14
Reputacja :  [+ 9/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Gaźnik lepszy dostaniesz za taką cenę z podciśnieniem i podłączeniem oleju .
Ja mimo wszystko dał bym 21 i mniejszą dyszę . np
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- … 6363.bhtml
lub
http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-p … 3495.bhtml    ( trochę tańszy )

Niech też inni się wypowiedzą .

Ostatnio edytowany przez kopec790 (01-26-2014 14:11:52)


https://imageshack.com/a/img12/7052/8tf4.jpg

Silnik, dwa koła i morda wesoła img/smilies/big_smile

Offline

 

#3 01-26-2014 14:09:20

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Według mnie dobrze się zachowałeś, że przeprosiłeś ponieważ to znaczy, że nie jesteś jakimś rozwydrzonym dzieciakiem , tylko osobą, która potrafi przyznać się do błędu img/smilies/smile A Odpowiadając na twoje pytania to :
1. Tak wszystkie te części, które podesłałeś będą na 100% pasować do XR6
2.Trudno dokładnie określić ile poleci ale oscylując na wszelkich filmikach i wypowiedziach użytkowników to takie realne prędkości mogą sięgnąć 125-130 km/h
3. Według mnie to opłaca się kupować zwłaszcza, że wybrałeś dobre części aczkolwiek ja bym się dobrze zastanowił nad gaźnikiem, ponieważ według mnie możesz kupić gaźnik używkę i zaoszczędzisz trochę pieniędzy ale ja na twoim miejscu wybrał bym gaźnik 21mm, ponieważ zawsze można włożyć mniejszą dysze, a większy gaźnik poprawia chłodzenie wewnętrzne img/smilies/smile


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#4 01-26-2014 14:18:55

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

No zedytowałem na gazior 21mm. Macie racje z tym że może być zbyt mały. Jeśli tak mówicie że nawet 130 może polecieć to po wakacjach zabieram sie za generalke a te części co mi zostaną to po prostu sprzedam. Na przykład mam cylek RMS-a zakładany przed tamtymi wakacjami.

Offline

 

#5 01-26-2014 14:34:07

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

No to śmiało go możesz za 100-150 zł sprzedać to ci się cały napęd zwróci a ja jeszcze coś dopowiem do gaźnika bo ten gaźnik co wysyłałeś nie ma podciśnienia a to jest ważne ja mam osobiście ten gaźnik http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-b … 6083.bhtml i nie mam z nich żadnych problemów ale jak byś nie chciał black edition to tutaj masz normalną wersję i to z podciśnieniem i to za 204 zł img/smilies/smile http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-p … 3495.bhtml


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#6 01-26-2014 16:25:23

kopec790
Ekspert
Skąd: Chmielnik / Świętokrzyskie
Zarejestrowany: 06-26-2013
Posty: 482
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot XR6
Wiek:: 14
Reputacja :  [+ 9/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Sory że tak się wpieprzam , ale mam małe pytanko dotyczące gaźników . Jak poznać czy to jest 19 czy 12 , jak je rozróżnić jak są już założone  . Pisze coś na nich ?


https://imageshack.com/a/img12/7052/8tf4.jpg

Silnik, dwa koła i morda wesoła img/smilies/big_smile

Offline

 

#7 01-26-2014 16:41:02

Kacper1408
Kolarz
Skąd: Gudzisz(zachodniopomorskie)
Zarejestrowany: 04-10-2011
Posty: 3495
Numer GG:: 6580753
Pojazd:: Rower
Wiek:: 12
Reputacja :  [+ 125/ -58 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Tak, napisane jest np PHBN12 albo PHBN19. PHVA PHBE PHBG itp itd


http://i41.tinypic.com/2ujh8j9.jpg
https://www.facebook.com/KacprowaTzr
,,Wszystko jest proste, dopóki nie masz pojęcia o czym mówisz"

Offline

 

#8 01-26-2014 16:41:18

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

No więc tak wszystkie gaźniki do 19mm mają okrągłą pokrywę pływakową a od 19mm w górę kwadratową , i te do 19mm u góry ten plastik co trzyma sprężynę jest bardzo wąski i przykręcany na 1 śrubę a w gaźnikach od 19mm masz ten plastik okrągły przykręcany na 2 śrubki lub taki, który się zakręca ręką img/smilies/smile  Wszystko ci opisałem na obrazku po lewej 12mm a po prawej 19mm  img/smilies/smile
http://i42.tinypic.com/2h5scg7.jpg


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#9 01-26-2014 17:16:24

kopec790
Ekspert
Skąd: Chmielnik / Świętokrzyskie
Zarejestrowany: 06-26-2013
Posty: 482
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot XR6
Wiek:: 14
Reputacja :  [+ 9/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Dzięki kodi img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez kopec790 (01-26-2014 17:16:38)


https://imageshack.com/a/img12/7052/8tf4.jpg

Silnik, dwa koła i morda wesoła img/smilies/big_smile

Offline

 

#10 01-26-2014 20:56:43

AHMED
Moderator
Skąd: Sląsk
Zarejestrowany: 07-01-2013
Posty: 499
Numer GG::
Pojazd:: Coliber 180cc 2T MotorHispania RX 50cc
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 29/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Dokładnie za części używane co wyjmiesz na pewno jakiś "grosik" dostaniesz. Gaźnika nowego nie ma co kupować bo to bezsens trochę img/smilies/tongue  A właśnie Gracii musisz pamiętać, że spalanie też podskoczy do jakiś 5 litrów img/smilies/tongue


http://i58.tinypic.com/2jyxll.jpg

Offline

 

#11 02-14-2014 20:01:27

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Odkurzam temat!!!
Dajcie mi jakieś części do xr6 do tuningu mechanicznego tylko tak po taniosci zeby mi wyszlo.
Plisss

Offline

 

#12 02-14-2014 20:05:17

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Potrzebujesz kompletny secik ??? i do jakiej kwoty ??


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#13 02-15-2014 16:17:41

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

nom raczej do max 1200

Offline

 

#14 02-15-2014 19:15:07

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Ja bym to widział tak
* cylinder jak dla mnie to ten airsal jest w miarę przystępnej cenie
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air … 1542.bhtml
* wał top racing
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- … 5364.bhtml
* gaźnik 21mm
http://tablica.pl/oferta/gaznik-dellort … 4237f486f8
* i do tego jakiś wydech ( trochę może przekracza ale może jakiś tańszy się znajdzie )
http://tablica.pl/oferta/wydech-doppler … bc411c5dd3


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#15 02-16-2014 01:17:10

dkarbowski
Mistrz
Skąd: Kalisz
Zarejestrowany: 12-17-2012
Posty: 555
Numer GG:: +48517872897
Pojazd:: BmW e46 (Winter time)
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 16/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Nie wiem czy moja wypowiedź Ci się przyda, lecz po 1sze to szukaj jakiś używek.
Cylinder nie musi być nowy, jak i wał, tylko no nie wiesz co kupisz, sądzę że jakbyś pokupował używki to miałbyś koło 500zł w kieszeni, poszperaj , poszukaj , powoli , bo szybko to gówno można zrobić img/smilies/wink Wydech to podstawa przy takim setupie z rezo od8-13k powinno Ci styknąć. Gaźnik też 21 najlepiej z mniejszą dyszą i filtr powietrza jakiś stożek.


Motocykle to
nie wszystko,
ale bez nich wszystko
jest niczym....

Offline

 

#16 02-16-2014 11:12:01

AHMED
Moderator
Skąd: Sląsk
Zarejestrowany: 07-01-2013
Posty: 499
Numer GG::
Pojazd:: Coliber 180cc 2T MotorHispania RX 50cc
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 29/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Ja bym uważał, jeżeli chodzi o używane części typu: wał, cylek, tłok itd. Kolega się przejechał kupując używany cylinder z tłokiem. Zależy jak się trafi. Popieram kolege wyżej jeżeli chodzi o okazje, bo rzadko się zdarzają, ale ja już są to można kupić wypasione części. Ostatnio znaleźliśmy dyfuzor z Arrowa nowy tytanowy za 200 PLN, lecz na drugi dzień się sprzedał. Jak już używki kupować, to na żywo, np. sprawdzić przed kupnem luzy na wale itd.
Przykładowy set ode mnie:
Cylinder:  http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air … 8149.bhtml
Wał: http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- … 1475.bhtml (tańszy), lub ten co podał Kodi33
Gaźnik: Ja bym dał jakiś między 24- 26mm. Cena około 170- 200.
Filtr: To jakiś stożek gąbkowy jak koledzy mówią
SUMA: To około 1150 PLN. Wiadomo do tego trzeba doliczyć uszczelki, łożyska na wał i być może na skrzynkę. Jak byś już to poskładał i odłożył jakieś 400-500 złotych na wydech jakiś pod ten set ( albo policzył i pospawał) to już Rakieta będzie. Wiem, ze budżet przekroczony ale chyba warto img/smilies/big_smile Ale zastanów się dobrze bo 3 litrów już nie będzie palił tylko z 2 razy tyle img/smilies/tongue


http://i58.tinypic.com/2jyxll.jpg

Offline

 

#17 02-16-2014 11:37:18

Kacper1408
Kolarz
Skąd: Gudzisz(zachodniopomorskie)
Zarejestrowany: 04-10-2011
Posty: 3495
Numer GG:: 6580753
Pojazd:: Rower
Wiek:: 12
Reputacja :  [+ 125/ -58 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Dawid kupił używke airsala i było ok, Przemas kupił używke mk i tez jest ok, ja kupiłem używkę wał ten co podałeś za 200zł z nówkami łożyskami i zapieprza do dzisiaj. Siedzi w żółtej strzale.


http://i41.tinypic.com/2ujh8j9.jpg
https://www.facebook.com/KacprowaTzr
,,Wszystko jest proste, dopóki nie masz pojęcia o czym mówisz"

Offline

 

#18 02-16-2014 12:02:04

AHMED
Moderator
Skąd: Sląsk
Zarejestrowany: 07-01-2013
Posty: 499
Numer GG::
Pojazd:: Coliber 180cc 2T MotorHispania RX 50cc
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 29/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Z używek to znalazłem za 545 pln cholernie mocny polini race 80 alu img/smilies/big_smile http://tablica.pl/oferta/polini-race-80 … 99bba099e4

Ostatnio edytowany przez AHMED (02-16-2014 12:47:50)


http://i58.tinypic.com/2jyxll.jpg

Offline

 

#19 02-16-2014 13:12:45

Przemq
Lubi placki...
Zarejestrowany: 06-08-2010
Posty: 2713
Numer GG::
Pojazd:: Motrhispania rx 2006r.
Wiek:: 13
Reputacja :  [+ 51/ -13 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Prawda jest taka, że nigdy się w zamierzonym hajsie nie zmieścisz img/smilies/big_smile

Do 80ccm dał bym juz jakis konkretny wałek, bo koni też już sporawo.


Też chciałem zrobić tun na 80, ale jak stwierdziłem jakie jest przebicie cenowe, to uważam, że w obecnej mojej sytuacji nie ma to sensu. Wał musi być mocniejszy, gaźnik większy, wydech musi łapać rezo wyżej(zazwyczaj), gaźnik 24 -> nowy króciec, stożek, łożyska, uszczelniacze i inne duperele, przy 80 trzeba by było już wymienić sprzęgło na jakieś mocniejsze, nie wspominając już o jakiś naturalnych rzeczach które trzeba by wymieniać co "zimę". Po za tym trzeba sobie uświadomić, że jak do tej pory robiłes na pelnym baku ok.230km (przynajmniej ja co tyle witałem na stacji) to teraz będziesz to robic co 130km...


..co nie zmienia faktu, że gdybym był 2 lata młodszy i miał z 7 wolnych tysi to założył bym parmakit img/smilies/wink

Offline

 

#20 02-17-2014 19:49:36

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

To chyba jednak zostane przy kupnie rs 125.

Offline

 

#21 02-17-2014 19:55:54

AHMED
Moderator
Skąd: Sląsk
Zarejestrowany: 07-01-2013
Posty: 499
Numer GG::
Pojazd:: Coliber 180cc 2T MotorHispania RX 50cc
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 29/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Ja wgl się jaram sm i rs, ale wiedz, ze ona tez 2 litry nie pali img/smilies/big_smile


http://i58.tinypic.com/2jyxll.jpg

Offline

 

#22 02-17-2014 20:56:45

StreetoOo
Uliczny Rajdowiec
Zarejestrowany: 02-14-2013
Posty: 169
Numer GG::
Pojazd::
Wiek::
Reputacja :  [+ 4/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

@AHMED Moim zdaniem, jeżeli już ktoś zarobi na tą rs, to na paliwo powinno być go stać, no chyba, że rodzice sponsorują moto jak i oktan.. Swoją drogą chciałbym tak img/smilies/big_smile

Ps. Sorry sa OT img/smilies/wink

Offline

 

#23 02-17-2014 21:09:06

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Nom jak by rodzice dokładali wszystko to by mi zbyt dobrze było img/smilies/big_smile Kupuje tę po 2006 roku bo mi się podoba zajebiście.
PS: Ma ktoś naklejki na bak do xr6????

Ostatnio edytowany przez gracii99 (02-17-2014 21:09:57)

Offline

 

#24 02-18-2014 12:42:44

Kamool
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Trzebinia
Zarejestrowany: 08-29-2010
Posty: 1777
Numer GG::
Pojazd:: XP6 ---> TZR50 ---> RS125 ---> Hornet ---> Paseratti ---> CBR 600RR
Wiek:: 10
Reputacja :  [+ 52/ -20 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Dla mnie rs125 przed 2006 była wygodniejsza img/smilies/big_smile
RS125 można jeździć spokojnie i oszczędnie, a jak masz zawór wydechowy to jeszcze bardziej img/smilies/smile

Offline

 

#25 01-10-2018 07:50:54

sanna119
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 01-10-2018
Posty: 1
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Tuning mechaniczny mojego xr6

Pełne uniesień chwile, sporo przyjemności i relaksu – to wszystko znajdziesz na http://escortsguidelondon.com . Agencja działa na terenie Londynu, oferując towarzystwo bardzo atrakcyjnych, zmysłowych i gorących kobiet. Przejrzyj galerię, wybierz dziewczynę i od razu umów się na spotkanie.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo