Została dzisiaj tylko założona żeby jakoś o własnych siłach stała nawet nie jest zakręcona
Offline
miałem zadać to samo pytanie gdy zobaczyłem te zdj.
Offline
Sam zakładałeś tylną gume? Masz na to jakiś sposób by nie rysowac felg? Bede miał swoje najpóźniej w piątek.
Offline
NIe tylna już była ale przednią będę sam zakładał i zawsze oklejam rant felgi taśmą maskującą wkładam opone a przed napompowaniem odklejam taśmę i wszystko OK
Offline
Okej są kolejne postępy honda już w 80 % gotowa
zostało pomalować zbiornik i te 2 plastiki i założyć oponę aha i światła
Aha i udało się już odpalić wszystko cyka jak powinno i moje pytanko brzmi następująco czy będzie dobrze chodziła na gąbkowy stożku czy lepiej kupić taki wkład filtra do docinania i dociąć do oryginalnej obudowy ?
Offline
Na moje to stożek.
Offline
zależy czy lubisz się bawić w regulacje gaźnika stożek daje więcej powietrza co za tym idzie lepsze chłodzenie i trochę inny dźwięk ale jak nie lubisz sie w to bawić to nie zamawiaj jakiejś drogiej gąbki z mielocha tylko starą przedmuchać i wyczyści lub jakąś inną myślę że takie coś powinieneś w domu mieć
Offline
No gabka ci nic nie zmieni a stozek na prawde wplywa na osiagi
Offline
Okej to podskoczę dzisiaj i kupię stożek bo u mnie była tylko sama obudowa filtra bez wkładu
Offline
Okejka w końcu honda zaczyna jakoś wyglądać zdjęcie zrobione na szybko ale na razie musi wystarczyć zostało podłączyć światła i zrobić polerkę plastików ale to dopiero za kilka dni jak porządnie wyschną
Offline
miód malina
ale by się błotnik z przodu przydał
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (04-22-2014 21:54:18)
Offline
szczerze to z przodu brakuje lagów up side down
Offline
I mi jeszcze prostej kierownicy... Nakedy ze sportową mi nie wyglądają
Offline
Kiera,błotnik Lagi zostaw na razie jak hajsu nie masz, chyba że masz
Ostatnio edytowany przez dkarbowski (04-23-2014 22:23:32)
Offline
Z kierownicą to może uda się coś takiego wykombinować http://www.forstunt.home.pl/93-289-thic … rstunt.jpg A co do błotnika to postaram się go załatwić i na 99% będzie
Offline
Niezły w sumie ten patent na kierownice.
Offline
No na takich clipach byś mógł fajnie polatać
Offline
Ciekawe jak to z przodu wygląda ( ta kierownica ) . Nie za wysoko trochę jest ? ( może z przyzwyczajenia do zwykłej mi się tak wydaje )
Offline
Przecież te clipy są regulowane.
Offline
Hmmm cóż za dużo przy hondzie teraz nie działałem bo zbytnio brakowało czasu ale dałem troszkę wyżej przednią lampę możliwe że jakoś na dniach zamówię tylną zębatkę 60 i zrobimy z Ahmedem 12 bar aha i najważniejsze honda została przemalowana na smerfofowo haha chciałem żeby się troszkę wyróżniała
niestety clipsy na kiere muszą poczekać bo trochę z hajsem krucho w tym miesiącu ponieważ troszkę się wykosztowałem na sprzęgło do Rieju ale było warto
Offline
Nie uważasz, że troszkę krótkawe te crash-pady? Chyba, że mi się tak ze zdjęcia wydaje
Offline
Ja ich nawet nie zauważyłem dopiero jak Kamil napisał to zerknąłem dokładniej na fotke
Offline
tak właśnie mój tata też kimnił że może za krótkie ale jak go położyliśmy na bok to ten przedni jest idealny jeszcze jest ze 4 mm od zbiornika a na tył coś trzeba załatwić
Offline
4mm od zbiornika? Jak ci pierdolnie na HC to nie będzie pytało o mm. Wg mnie mało
Offline
No, co prawda z nas tacy stuntrider-y, że lol... ale ja bym to tak z co najmniej 10/15 cm odstawił.
A co do zmiany zębatek, to może pojeździj trochę na tych, zobaczysz jak się stawia na koło na takiej zębatce. Jak dasz 60 z tyłu to w sumie drastycznie spadnie vmax....
Offline