#1 08-24-2014 15:32:12

smoko59
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 08-24-2014
Posty: 2
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Peugeot xr6 s TUNING

Witam mam PEUGEOT'A  i mam gaznik 16mm DELORTO i cylinder 70ccm i tłok 70ccm wszystkie inne części to orginały . moje osiągi to 100km/h . i teraz nie wiem co zrobić żebym jechał te 120km/h-140km/h?  (zastanawiałem się nad zmianą wydechu)

Offline

 

#2 08-24-2014 15:33:38

Kacper1408
Kolarz
Skąd: Gudzisz(zachodniopomorskie)
Zarejestrowany: 04-10-2011
Posty: 3495
Numer GG:: 6580753
Pojazd:: Rower
Wiek:: 12
Reputacja :  [+ 125/ -58 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

smoko59 napisał(a):

cylinder 70ccm i tłok 70ccm

Dziwne jakbyś miał przy cylindrze 70 tłok 50 albo 80 img/smilies/big_smile

Co to za 70 przede wszystkim?


http://i41.tinypic.com/2ujh8j9.jpg
https://www.facebook.com/KacprowaTzr
,,Wszystko jest proste, dopóki nie masz pojęcia o czym mówisz"

Offline

 

#3 08-24-2014 15:43:44

smoko59
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 08-24-2014
Posty: 2
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

Cylinder Kit Tec Sport 70cc

Offline

 

#4 08-24-2014 15:53:32

Kacper1408
Kolarz
Skąd: Gudzisz(zachodniopomorskie)
Zarejestrowany: 04-10-2011
Posty: 3495
Numer GG:: 6580753
Pojazd:: Rower
Wiek:: 12
Reputacja :  [+ 125/ -58 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

No to niestety ale 140 na tym nie wyciśniesz..
Żeby poprawić osiągi przy tym cylindrze to podstawa wydech, gaźnik 19mm/21mm, zębatki. Jeśli chcesz wyciskać z tego ostatnie soki prędkościowe to 14/15-48. Dobrym dopełnieniem będzie też filtr.. Gąbka/stożek.


http://i41.tinypic.com/2ujh8j9.jpg
https://www.facebook.com/KacprowaTzr
,,Wszystko jest proste, dopóki nie masz pojęcia o czym mówisz"

Offline

 

#5 08-24-2014 20:39:22

kodi33
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Okolice Katowic
Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 800
Numer GG::
Pojazd:: Rieju Rs2 , Yamaha DT LCII, Generic Trigger
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 24/ -0 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

Dokładnie tak jak Kacper mówi najwięcej dadzą Ci przełożenie mniejsza zębatka na tył i większa na przód i będziesz miał prędkość ale z przyspieszeniem może być słabo img/smilies/wink


http://i57.tinypic.com/2sblmpk.jpg

Offline

 

#6 08-25-2014 23:30:11

huhuhuligan
Doradca
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 05-16-2013
Posty: 543
Numer GG::
Pojazd:: sherco hrd 250,yamaha tzr 125 4fl,
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 12/ -0 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

jak masz sporo kasy to myślę że byś wycisnął jakieś 125 ale byś musiał mieć gaźnik  taki jak kacper mówił z idealnie dobraną dyszą,wał z wypełniaczami,jakiś dobry wydech,stożek, jest jeszcze więcej rzeczy które mogłbyś wymienić ale musisz się liczyć że to kolejne wydatki na tych częściach co ja ci podałem myślę że by wyciągnął 120-125


http://images70.fotosik.pl/215/dea90c5a0d8de515m.jpg

Offline

 

#7 08-26-2014 12:39:13

Kacper1408
Kolarz
Skąd: Gudzisz(zachodniopomorskie)
Zarejestrowany: 04-10-2011
Posty: 3495
Numer GG:: 6580753
Pojazd:: Rower
Wiek:: 12
Reputacja :  [+ 125/ -58 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

No najwiekszy jaki wedlug mnie moglbys tu władowac to 24mm. W koncu to tylko tec, a nie jakies hebo patanegra/ metrakit prorace. Do tego dobra regulacja+wyzej omawiane części i te 120 masz realne


http://i41.tinypic.com/2ujh8j9.jpg
https://www.facebook.com/KacprowaTzr
,,Wszystko jest proste, dopóki nie masz pojęcia o czym mówisz"

Offline

 

#8 01-28-2017 11:04:46

bronek54
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 01-28-2017
Posty: 5
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Peugeot xr6 s TUNING

chyba jest warto według mnie

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo