#26 04-29-2010 12:29:47

Karol
CwAnIaK ;>
Skąd: Biała Piska
Zarejestrowany: 06-03-2009
Posty: 210
Pojazd:: Niedługo NSR 125
Wiek:: 15
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

Nie podjedziesz pod górke. Będziesz go pchał!



A tak serio:
Ja z 12/52 zmienilem na 12/48 i v-max z 80km/h wzrosl do 95km/h , na koło idzie lepiej , dłużej pojade. Jak to pod gorke nie podjedzie... To nie jest chiński 4T , który we dwoch pod górke nawet na 1 nie podjedzie , ostatnio taki przypadek widziałem to ze śmiechu padałem...

Ostatnio edytowany przez Karol (04-29-2010 12:31:45)

Offline

 

#27 04-29-2010 13:18:08

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

ej ludzie... on zmienil zebatke z 52 na 48 ...  a ja z 60 na 48 .... img/smilies/big_smileimg/smilies/big_smile jak sadzicie ile pojdzie  img/smilies/big_smile ?

bo ostatnio na tej zebatce 60 leciałem 80 img/smilies/big_smile ale wył jak glupi

Ostatnio edytowany przez akinari (04-29-2010 13:43:03)

Offline

 

#28 04-29-2010 16:28:52

chyloo
Mod.
Skąd: Lubliniec
Zarejestrowany: 07-06-2009
Posty: 1019
Pojazd:: Mrr.. ^^
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 4/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

na 14/48 pojedzie ci jakieś 110-115 przy manetce do końca img/smilies/wink

Odczujesz różnice w przyśpieszeniu, ale coś za coś :p


http://img88.imageshack.us/img88/9369/99855089.jpg

Offline

 

#29 04-29-2010 16:29:58

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

zawsze inaczej powiedziec ile ci idzie ? 115 img/smilies/big_smile fajnie fajnie tylko zalozyc to jeszcze trza:P

i koles od czesci od tygodnia jeszcze nie dostal informacji na ich temat... wiec chyba miesiac bede kompletowal. jesli zamawiam czache cala z lampa to te wykonczenia tez dostane?? te obok zegarow itp ???

Ostatnio edytowany przez akinari (04-29-2010 16:30:52)

Offline

 

#30 04-30-2010 19:13:34

Markooo92
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 10-09-2008
Posty: 3378
Numer GG::
Pojazd:: The best MH RX 125 powerade by Honda :)
Wiek:: 22
Reputacja :  [+ 2/ -0 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

każdy plastik zapewne osobno, co do maxa to realny będzie ok 105km/h licznikowo max 115km/h tak jak już mówiłem jeżeli wogóle dobije do czeronego pola na 6-tym biegu bo jak by nie było to seria img/smilies/wink


http://img10.imageshack.us/img10/3407/logobka.jpg
                       ^^Tak to jest to cudo^^

Offline

 

#31 04-30-2010 20:49:11

Łukasz
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 05-20-2009
Posty: 696969
Numer GG:: 3204278
Pojazd:: F4i
Wiek:: dwudziesty pierwszy.
Reputacja :  [+ 30/ -6 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

Że co? Obrotomierz nie wejdzie na czerwone pole? Chyba żartujesz img/smilies/big_smile Mój na gaźniku 16mm, dyszy głównej 82 i zębatkach 14/53 spokojnie wchodzi powyżej 10000 obr/min img/smilies/wink I w końcu mam te ok. 15000km.


http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=dsc0103ps.jpg&res=landing

Offline

 

#32 04-30-2010 23:46:38

szeva89
VIP
Skąd: Puławy
Zarejestrowany: 05-18-2009
Posty: 400
Pojazd:: Yamaha YZF R125
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

Mi na VMAXie wchodzi do 11tys to około 100-110km/h, na postoju prawie do zera wskazówka dochodzi czyli 16tys/obr


YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926

Offline

 

#33 05-01-2010 16:58:15

Łukasz
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 05-20-2009
Posty: 696969
Numer GG:: 3204278
Pojazd:: F4i
Wiek:: dwudziesty pierwszy.
Reputacja :  [+ 30/ -6 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest silnik, myślę że XR7 nie jest jeszcze takie zajeżdżone. img/smilies/wink


http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=dsc0103ps.jpg&res=landing

Offline

 

#34 05-02-2010 10:04:00

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

ludzie ludzie ludzie!

jak wywiercic dziury w zebatce? musza byc idealnie czy tak zeby sruby pasowaly ? bo mi wczoraj wuja powiedzial ze dziesiate milimetra i kolo bedzie chodzic jak pojebane.

Offline

 

#35 05-02-2010 10:20:09

Karol
CwAnIaK ;>
Skąd: Biała Piska
Zarejestrowany: 06-03-2009
Posty: 210
Pojazd:: Niedługo NSR 125
Wiek:: 15
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

Musi byc co do MILIMETRA.
Inazcej bedzie krzywo ;p

Offline

 

#36 05-02-2010 10:21:43

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

wiec jak to zrobic img/smilies/smile)?

Offline

 

#37 05-02-2010 12:25:56

Łukasz
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 05-20-2009
Posty: 696969
Numer GG:: 3204278
Pojazd:: F4i
Wiek:: dwudziesty pierwszy.
Reputacja :  [+ 30/ -6 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

Masz linijke? To do roboty img/smilies/wink


http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=dsc0103ps.jpg&res=landing

Offline

 

#38 05-02-2010 13:52:22

szeva89
VIP
Skąd: Puławy
Zarejestrowany: 05-18-2009
Posty: 400
Pojazd:: Yamaha YZF R125
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

Przyłóż starą zębatkę do nowej i odrysuj dziury na śruby


YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926

Offline

 

#39 05-03-2010 12:43:57

KAMILOLO
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 05-03-2010
Posty: 21
Pojazd:: benzer xcross end benzer ontario
Wiek:: 13
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

jak dałes za tego peugota 2500 zł to niemozliwe ty go rozwalonego kupiłes bo na zdjeciach mA:D ŁADNY STAN

Ostatnio edytowany przez KAMILOLO (05-03-2010 12:52:44)


--------------------------------------------------------------------------------------
Rozpędzić się jest łatwo, zatrzymać się możesz nie mieć okazji..
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben … ario/97818 quadzior

Offline

 

#40 05-03-2010 16:08:06

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

no wiem 2500 i do tego plasticzki a silnik wszystko chodzi gladziutko idealnie img/smilies/big_smile

Offline

 

#41 05-03-2010 17:50:39

KAMILOLO
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 05-03-2010
Posty: 21
Pojazd:: benzer xcross end benzer ontario
Wiek:: 13
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

a jak bys go sprzedawał to za ile


--------------------------------------------------------------------------------------
Rozpędzić się jest łatwo, zatrzymać się możesz nie mieć okazji..
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben … ario/97818 quadzior

Offline

 

#42 05-04-2010 19:30:20

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

zrobiony koło 8000 ale nie sprzedaje img/smilies/wink)

Offline

 

#43 05-04-2010 20:03:56

KAMILOLO
Wiejski kamikadze
Zarejestrowany: 05-03-2010
Posty: 21
Pojazd:: benzer xcross end benzer ontario
Wiek:: 13
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

ja bym ci radził go całego na czrna perłe a zostawic tylko te niby aluminiowe pastiki motorhispanie  mają takie kolory i wyglada owiele lepiej niz w peugotach A;E to moje skromne zdanie
:P

Ostatnio edytowany przez KAMILOLO (05-04-2010 20:05:34)


--------------------------------------------------------------------------------------
Rozpędzić się jest łatwo, zatrzymać się możesz nie mieć okazji..
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben … ario/97818 quadzior

Offline

 

#44 05-08-2010 13:20:43

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

Ok jak tata sie dodzwoni to zamawiamy czesci, doszlismy do ladu z tymi schematami img/smilies/big_smile .

Nie kaze zrobic tej zebatki koledze bo mowi ze nie bedzie potem za naprawe placil... wiec potrzebuje informacje w jakim zakladzie wywiercic profesjonalnie te dziury img/smilies/big_smile i ile to bedzie kosztowac. pooozdrawiam i ide posmigac ;D

Offline

 

#45 05-10-2010 22:03:42

marcinsparco
Szybki i Wściekły
Skąd: WLKP
Zarejestrowany: 07-12-2008
Posty: 785
Pojazd:: XR6 '05 FL
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 2/ -0 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

Mistrzu kup zębate od RS a nie tak dziadolisz ;PP Szkoda się bawić w takie rzeczy. Zobacz czy masz takie same wymiary http://allegro.pl/show_item.php?item=983654974 i kup img/smilies/tongue Przy zestawie 14/48 przy 10500 RPM będziesz miał ok. 105 km/h a jak już uparłeś się na te wiercenie to daj do jakiegoś zakładu gdzie pracują tokarze. Trzymaj się img/smilies/wink

Offline

 

#46 05-11-2010 02:40:09

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

kolego mam dokladnie taka sama jak wyslales img/smilies/tongue jeszcze nawet ta saama aukcja. musze dac do wiercenia bo na calym allegro ani jednej takiej zebatki dobrej do xr7 img/smilies/wink

okazalo sie ze bedzie dodatkowy zastrzyk pieniedzy img/smilies/big_smile wiec bede odpicowywal peugeota img/smilies/tongue dzis zamowilismy z ojcem owiewki na dniach dowiemy sie cene i czy malowane..

@edit
dla jasnosci...

xr7 ma zebatke na 5 srub, a nie jak przy xr6 na 6 srub img/smilies/big_smile . i takie pytanie. przyszedl wuja ocenic sytuacje i powiedzial ze mozliwe ze na 3 sruby wejdzie. czy jak wejdzie na 3 to musi byc na wiecej przykrecone czy wystarczy ?img/smilies/tongue

Ostatnio edytowany przez akinari (05-11-2010 04:05:50)

Offline

 

#47 05-11-2010 17:06:42

marcinsparco
Szybki i Wściekły
Skąd: WLKP
Zarejestrowany: 07-12-2008
Posty: 785
Pojazd:: XR6 '05 FL
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 2/ -0 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

ale XR6 ma 16 cali koło, a Ty chyba masz takie jak w TZR/RS img/smilies/smile Nie wiem, nie widziałem z bliska XR7 więc trudno mi powiedziec czy będzie pasować img/smilies/wink

Offline

 

#48 05-11-2010 17:25:57

akinari
Dawca
Zarejestrowany: 04-19-2010
Posty: 112
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Moja XR7 :))

niee... ja mam na 5 srub. w tzr/rs sa na 6 . wiec trzeba wiercic img/smilies/big_smile pojde do tokarni dam dwie zebatki i powiem ze chce zeby bylo dobrze. place to wymagam.

Offline

 

#49 05-11-2010 21:15:42

marcinsparco
Szybki i Wściekły
Skąd: WLKP
Zarejestrowany: 07-12-2008
Posty: 785
Pojazd:: XR6 '05 FL
Wiek:: 17
Reputacja :  [+ 2/ -0 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

Aaa to tak img/smilies/smile Pewnie, idź powiedz co i jak to zrobi, tokarz wszystko dorobi ;P nawet by Ci dotoczył zębatke,wiem bo kumpel zlecił jednemu i lata do dziś na niej img/smilies/big_smile

Offline

 

#50 05-12-2010 15:08:05

Łukasz
Admin Wszechmogący ^^
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 05-20-2009
Posty: 696969
Numer GG:: 3204278
Pojazd:: F4i
Wiek:: dwudziesty pierwszy.
Reputacja :  [+ 30/ -6 ]
Serwis

Re: Moja XR7 :))

W TZR nie są przypadkiem na 4?


http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=dsc0103ps.jpg&res=landing

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo