Marka: PEUGEOT
Model: XR6
Typ Silnika: 1-cyl, 2-suw, chłodzony cieczą
Pojemność silnika: 49.7 cm 3
Silnik: Minarelli AM6
Moc silnika (DIN): 1.7 KM (1.3 kW) przy 5500 obr/min.
Moment Obrotowy Silnika (DIN): 0.3 kgm (2.58 Nm) przy 5500 obr/min
Gaźnik: Dell'Orto D12mm
Zapłon: Elektroniczny CDI
Pojemność Zbiornika Paliwa: 12.1 litra
Przeniesienie Napędu 6 biegów - łańcuch
Wymiary: długość/szerokość/ wysokość: 1865mm/750mm/1100mm
Rozstaw Osi: 835mm
Masa Własna: 115kg
Zawieszenie (Przód/Tył) Widelec teleskopowy - Wahacz
Hamulce (Przód/Tył) Tarczowy - Tarczowy
Opony (Przód/Tył): 90/90x16"-120/80x16"
Offline
Wszystko Ok ale warzy 115 kg tak mam napisane w papierach
Zmierzyć to zmierze go i Ci napisze na gg. Pozdro
Offline
Offline
Wydaje mi się, że waży coś koło 90 kg na sucho. Ile wam taki Peugeocik leci ? Mi na prostej drodze cos kolo 95-100 km/h bez blokad oczywiście ale teraz mialem łożyska wału do wymiany i może coś więcej pokaże
Offline
mój leci coś 90-95km/h "(kumpel jechał za mną tzr'ką 125 i mówił że tyle miał)...a z czym sprawdzałeś że tyle leci? bo nasz licznik jest tylko do 80kmh
Offline
Offline
no mi dochodzi prawie centymetr za f ale v-max jest coś koło 110 (przy dobrych wiatrach-115)
Offline
mierzyłem przy innym moto
Offline
A moja Hiszpanka ma w dowodzie 140 kg!!!!!! A V-maxik to 110-115km/h przy 11,5 tyś obr.(Tylko raz tak jechałem bo szkoda mi silniczka, który jest świerzo po remoncie)
Offline
Wymieniłem cylinder na 76ccm Power Force, dałem wał Hebo Racing, większe dysze i bardziej przepływowy filtr powietrza.
Offline
Ile on ma koni bo ja po tych skrótach nic nie wiem ;/
Offline
Nie wiem ile ma kucy, na oko jakieś 10-12, jak będę miał kasę to pojadę na hamownię i sprawdzę dokładnie czy go nie przechwalam
Offline
tak około dychy powyżej 15 chyba nie będzie....
chyba że masakryczny tun....
Offline
jak seria odblokowana ma ponoć 9KM to na 10-12KM stawiam
Offline
no i tak dobrze śmiga....
ale śmieszne jest to że ma koło 10 a w dowodzie jest o wiele mniej...
Offline
Śmieszne ale tego wymaga polskie prawo
Inaczej niemógłbyś jeździć swoim moto więc trzeba się cieszyć
Swoją drogą jakby Cie suki zgarnęły i na hamownie wzięli to też byś mial sranie
Ostatnio edytowany przez Mateusz (03-30-2009 15:47:58)
Offline
Musiał bym go tylko zmulić żeby 45km/h jechał i zrobić przegląd. Do tego mandacik 100 czy 200zł
Offline
A nie lepiej kupić blokadę obrotów? Przecież nawet seryjne moto Peugeota nie jadą 45km/h, dla przykładu ze swojego Jet'a wyciągnąłem 55km/h ze wszystkimi blokadami...
Offline
Zmienił bym zębatki, przytknął filtr pow, mini dysza i już by śmigał 50km/h
Offline
Jeśli byś jechał nim np. z 80 i by cie na suszare złapali to byś nie tylko zapłacił, i to dużo więcej niż 200 zł. ale zabrali by ci też dowód rejestracyjny
Offline
Poza tym od razu utrata karty motorowerowej...
Offline
Wcześniej już pisałem że kumpel (Honda NSR125) to już przerabiał On by mnie przeszkolił jak to sie robi
Offline