Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o tym moto, wiem, że jest wygodna i v-max w niektórych 'odmianach' wynosi ok. 180km/h.
Ktoś wie coś jeszcze?
Offline
Jest wygodny, (siedzenia) trochę mały jak dla mnie.... (kolega ma)
i z tego co słyszałem to v-max do 160 a 180 to chyba po ostrym tunie....
Wiem że osiągi są słabsze od rs-ki...
Offline
NSR rozmiarem to samo co XR6. Kierownicę ma węższą co mi nie pasuje, ale to kwestia przyzwyczajenia. Kopyto dostaje dopiero od 8tyś ale za to jakie. Ogólnie polecam, ale mi wyglądem wogóle się nie podoba
Offline
Jak dla mnie to przednia owiewka jest za mała. Tak jakoś wszystko w nsr'ce nieproporcjonalnie wygląda :>
Ale to tylko moja opinia.
Pozdro
Offline
Według mnie Honda nsr jest przeznaczona dla osób, które stawiają na bezawaryjność, ponieważ wytrzymują one wiele tyś. km bez żadnej, nawet najmniejszej awarii. Jeżeli chodzi o części to nie ma problemu dostać w Polsce jakiejkolwiek używki, niestety, nie wszystkie nowe części znajdziemy w Polsce, dlatego trzeba je ściągać z za granicy (niemcy, szwecja). Kolejnym minusem może być to, że nowe części są strasznie drogie (w porównaniu do am6), stare można kupić na allegro za parę groszy. Nsr'ki dzielimy na kilka rodzajów seryjnie blokowane, nie blokowane itd. Są stare i nowe nerki. Stare to tzw. krowie oczy - lampa przypomina oczy krowy a nowe wersje, kocie oczy troszeczkę przypominają oczy kota (lampa).
Osobiście uważam, że nerka to dobry wybór do codziennej, spokojnej jazdy. Co prawda nie grzeszy pięknością (widać jeszcze poprzednią epokę), ale mimo wszystko to przyjemne moto
Ostatnio edytowany przez chyloo (01-21-2010 19:52:24)
Offline
Widze, że zrobiłeś mały zlepek wiadomości użytkownika "luki7575" i "Markooo92" z tematu o NS1.
Ale, żeby nie robić ot:
Nsr chyba dużo pali (125ccm w 2t) - przynajmniej tak mi się wydaje :>
produkcja skończyła się w 2003r (chyba) i została zastąpiona Cbr'ka (rowerem ^^), wiec raczej jest logiczne, że "Widać jeszcze poprzednią epokę".
Pozdro,
Shem.
Offline
Shemhazai napisał(a):
Widze, że zrobiłeś mały zlepek wiadomości użytkownika "luki7575" i "Markooo92" z tematu o NS1.
Nie zrobiłem żadnego "zlepka". To co napisałem jest oparte o doświadczenia i wypowiedzi posiadaczy nsr'ek. Pisałem to z własnej wyobraźni, nic nie kopiowałem, wiec proszę mnie nie obrażać
Spalanie jest ok. 3,5-6l. Oczywiście w zależności od stylu jazdy.
Ostatnio edytowany przez chyloo (01-22-2010 17:55:09)
Offline
Jeżeli tak, to najmocniej przepraszam
3,5-5l jak na 125 2t to całkiem przyzwoicie.
Offline
Eeeee chyba tak mało nie pali mi się wydaje że od 4,5-6l
Offline
Wszystko zależy od stylu jazdy, ja swoim XR6 potrafię zejść poniżej 3 litrów. NSR jest nastawiona na bezawaryjność, a nie na prędkość. Więc to możliwe.
Offline
Myślę ze NSR średnie to pali 6L... Kupmel ma niecałe 40KM w NSR czyli 5,5s do 100km/h i 165km/h max realny, spalanie to raczej od 6 do 10L na 100km
Offline
40KM? przy takim tunie to powiniem z 10l palić
Offline
Markooo92 napisał(a):
Myślę ze NSR średnie to pali 6L... Kupmel ma niecałe 40KM w NSR czyli 5,5s do 100km/h i 165km/h max realny, spalanie to raczej od 6 do 10L na 100km
Tak jak napisał Danilko. Wszystko zależy od stylu jazdy
Offline
No dokładnie tam wyszło 38,9KM jakoś tak ale zawsze mówi że ma 40KM i tak już zostało
A tun tam nie wielki jedynie stożek dedykowany do CBR 600rr gaźnik jakiś większy, polerka komory spalania, wypełnienia wału, coś z tłokiem kombinował, i wydech seryjny jednak od nowa spawany (szerszy) I takie oto domowe metody powodują znaczny wzrost mocy
Przy normalnej dynamicznej jeździe 7-8L.
Offline
Seryjne NSRki mają 28KM wersja zablokowana vmax 120-140km/h i wersja odblokowana 36KM vmax 160km/h. Ale nie wiem jak dokładnie jest.
RS125 też pali od 7l do 10l nawet ale ma lepsze osiągi niż NSR
Offline
Apka RS 250 spali też ok 7L przy normalnej jeździe, tak jak np. Honda CBR 600rr znajomy mówi że 7L też potrafi palić do 14L maxymalnie
Offline
No ale CBR to czterosów, to zawsze trochę mniej pali. Jak by dwusów miał 4gary to by palił z 25l ale moc byłaby ogromna.
Offline
jaki gazior seryjnie ma nsr?
(tak myslalem o zakupie do mojego moto:)
Offline
z tego co wiem to 28mm dellorto
(nie ma szans )
Ostatnio edytowany przez chyloo (07-28-2010 16:14:16)
Offline
dlaczego?
wiekszy krusiec ssący, filtr powietrza...
dozownik oleju raczej jest w tym gaźniku co nie?
Offline
Gdzie dostaniesz króciec do am6 pod tak duży gaźnik?
Może by to zdało egzamin, ale przy hardcore'owym tuningu (evo)
Offline
Dozownik dozownikiem, ja bym go odpiął i zalewał mieszanką... Chcesz mieć super osiągi to się baw.
NSRka spokojnie pewnie łyknie te 6L, to jest niestety cena za osiągi. Dużo zależy od kierowcy, ale przecież moto nie służy do eco drivingu.
Offline
Kolega mechanik który mi przekładał silnik miał Rieju RS2 seria cyl tak podrasowany że wciągał mojego power force a to wszystko 50ccm na gaźniku 28mm i odziwo bardzo ładnie wyregulowany Dysza bodajże 135 albo i więcej... MASAKRA
Offline