Za duże napięcie sie robi bo w tylnej lampie nie świecą mi dwie malutkie żaróweczki od pozycji a powinny świecić 3. To chyba dlatego jest takie napięcie, bo nawet gdy mi sie kontrolka od rezerwy zaświeci i już jest normalne napięcie.
Offline
Piękna Rs ;* wszystko mi się w niej podoba, oprócz tej szybki czarnej, wolałbym gdyby była przezroczysta, no i również to, że felgi jak w każdej apce są koloru niebieskiego, no i te wystajace plastiki w okół czaszy, mogli bynajmniej je połaczyc, a nie zostawic tak, żeby ktos sie na nie nabił. Poza tym wszystkie inne kształty jak najbardziej mi odpowiadają i malowanie tez jest cudne ;* Pozdrawiam
P.S Kto koledze ukradł plastiki ? "hahaha"
Offline
Mi ta RS od zawsze sie podobała dlatego kupiłem, miałem wybierać albo ta rs albo tzr wybór padł na RS
Szlifa miał kolega i dal do malowania plastiki.
Offline
Ale osioł ! Zamiast zrobić sobie prawko za 1200 zł to kupił następną padaczkę za 5500 zł. Poraszka na maxa. Zresztą jak wszystkie sportowe 50cc.
Nie znoszę chamstwa także w tym momencie dostajesz ostrzeżenie. Następnym razem od razu wylatujesz bo już mam dość takich przemądrzałych gówniarzy.
Edit by: Mateusz
Offline
Tata mi nie pozwala kupić 125 i mowi ze sie wgl nie opłaca a1 robić, wole poczekać te dwa lata i zrobić na samochód.
I nie chce 125 ba duzo strasznie pali a jak 4T to nie ma czym jechac.
Ostatnio edytowany przez szeva89 (11-22-2010 19:20:35)
Offline
No i Tata ma racje, sam do tego doszedłem jakiś czas temu... A1 jest cholernie nieopłacalne, a najgorszym wypadku grozi nam A2 czyli moto do 500-600ccm pojemności.
BTW. Panowie, nie karmmy trolla.
Offline
szeva89 - 125 4T nie ma czym jechać? Nie zgodzę się. Miałem okazje jechać CBR 125 w gaźnikowej wersji. Może nie wystrzeliwuje z pod tyłka, ale! ciągnie równo, elastyczność jest znacznie lepsza w niż 50 2T, ma ładną kulture pracy i więcej mocy ; )
To, że CBR'ka jest malutka to inna bajka ale sam silnik zasługuje na pochwały.
Offline
No w miarę sie rozpędza ale powyżej 100km/h juz powoli.
Offline
dlatego 125 lepiej kupować w 2T, tylko ten sound...bo 4T to już bajka ;]
Offline
125 w 2T ma mase mocy i charakteru ale spalanie chyba odbiera wszystko.
Można przełknąć dźwięk, olej i inne niedogodności ale spalanie i ból na stacji to mocny argument za 4T ; )
Szczerze mówiąc, moim zdaniem, bardziej rozsądna i poukładana jest kategoria A2 oraz zakup mało palącego i przyjemnego np. GS'a 500.
Ostatnio edytowany przez M-Rozi (11-23-2010 21:10:56)
Offline
Dlatego tez nie kupiłem 125 a 2T to strasznie duże spalanie od 7l w góre.
Offline
myślę że nie będzie więcej niż 8l chyba że ktoś lubiał by kat, a przy spokojnej jeździe kumplowi w rs126 5,5l udaje się osiągnąć ;] tyle co mi w xr6
Offline
Mój kumpel miał to paliła mu od 7l w górę drugi kumpel miał ale to ją dobrze cisnął to paliła mu 14l
Offline
Mały Up
Doszedł mały tuning, filtr Polini Air Box
Apke dużo lepiej sie wkręca.
Nagram filmik jak ją złoże i w pełni wyreguluje.
Offline
No dźwięk ma teraz fajny, i dużo lepiej się wkręca
Offline
Kolejny Up!
Dwie klamki już wypolerowane i wahacz i do tego sport wydech Tecnigas G-Box
Filmiki
"Sound Test" http://www.youtube.com/watch?v=MGqKRdXPGnM
Vmax http://www.youtube.com/watch?v=m6A2wIN2p-s
Fotki z montażu
Porównanie :-P
Silniczek :-P
Jedna z przeróbek
Klamki i wahacz
Offline
Biały ładny, a szybko się brudzi szeva89?
Offline
Cały bialy nie jest, no ale brudzi sie szybko nawet.
Offline