Witam ,mam problem z obrotomierzem. Problem polega na tym że poniżej 2 tys. obrotów obrotomierz nie działa ,kiedy dodam gazu znowu działa. Nie wiem czym jest to spowodowane ,może macie jakieś sugestie?? Jest to peugeot xr6
Z góry dziękuje .
Offline
Nie wiem dokładnie ale może jest za małe napięcie i dlatego nie działa...
Jeżeli działa pod większym napięciem to nie jest spalony...
Obrotomierz jest w zasadzie miernikiem napięcia czym większe napięcie tym wyżej podnosi się wskazówka... Przy gaszeniu można zaobserwować że wskazówka spada z obrotów do 2tys. a potem nagle spada gwałtownie do zera...
>>to jest tylko moja sugestia nie musi być do końca prawdą<<
Offline
Może poprostu obroty nie schodzą poniżej 2tys. Przeciesz na luzie moze miec takie obroty.
Offline
Zgodzę się z kolegą LordSebo ,ponieważ akumulator jest na maxa padnięty .Dziękuje za twoja pomoc ,uważam że to na pewno to
. Bardzo dziękuję:)
Do squt : obroty od razu z ok 1.800 obrotów spadają do zera:)
Offline
Oczywiście to coś z prądem najprawdopodobniej z aku.
Jak ja podłączam motor pod prostownik to obrotomiesz cały szaleje, drga i wogóle
Offline
Dokładnie ;D Ostatnio ładowałem aku to obrotomierz i wskaźnik temp. wariuje.
Offline
Dzięki chłopaki A może macie jakąs radę na cieknący płyn z pompki od przedniego hamulca??Cieknie mi przez oring:)
Offline
ze zbiorniczka??? wymień uszczelkę albo tymczasowo możesz zrobić domowy trik że w ten rowek co wchodzi uszczelka włóż nitkę tak do o koła tak jak idzie uszczelka na nitkę uszczelkę. To podniesie uszczelkę do góry i wszystko uszczelni... ale to tylko tymczasowy trik . . . <fuszerka>
Ostatnio edytowany przez LordSebo (01-03-2009 22:39:25)
Offline
Offline
Hmm tylko podobno takiego oringa to trudno dostać ,a jeżeli kupił bym nową pompkę to musze odpowietrzać???A ja tego nie lubię / złe doświadczenia
Offline
Ja tam zatarłem pompę hamulcową Ale jak odpowietrzałem w Hondzie NSR to na luzie 10min. i zrobione
Offline
no odpowietrzanie nie jest trudne
Offline
hmm to jak w yo robicie:D?? JAk ja miełem speedfight-a to tragedia była:( A jak myślicie można znaleśc taki oring do pompki??
Offline
Przejedź się do prawdziwego serwisu motocyklowego i napewno coś skombinują
A co do odpowietrzania to tak:
- zalewamy zbiorniczek (może być otwarty)
- pompujemy pompą z 3 razy powoli ale solidnie (jak robiłem z kumplem 10 razy ale szybko to szło gorzej)
- po pompowaniu jedna osoba trzyma zacisniętą klamkę, a druga odkręca śróbkę odpowietrznika tak w tą i z powrotem o pół obrotu i po 1s zakręcamy
- jak zacznie lecieć sam płyn to już gotowe, ale musi tak troszkę mieć ciśnienie żeby sikał po odkręceniu odpowietrznika
Ja w RX-ie miałem całkowicie pusty układ hamulcowy i dlatego ciężko mi to szło, a dodatkowo tylni jak go kupiłem był niesczelny przy czujniku STOP-u i nie miałem wogóle hamulcy. Tak więc do serwisu udałem się o 2 w nocy żeby był mały ruch i miałem tylko silnik do hamowania
To było straszne
A jak kupisz pompę hamulcową to możesz zdjąć ten o ring i zamontować w swojej i bez odpowietrzania się obejdzie
Offline
Offline
Tak samo MrDangeours i cała reszta która nie zaprezentowała swoich motorków.
Offline
Offline
Niedorobionego nie będe pokazywał...
Offline
A ja jaki mam? Napewno nie skończony. Też chcę pokazać innym że da się zrobić z syfu naprawdę jedną z najlepszych w PL Hiszpanek. Oczywiście za te włożone pieniądze mógł bym kupić nową, ale nie była by tak zrobiona jak moja. Tak samo jest z brykami, bo lepiej jeździć nowym Fiatem Punto, czy starszym BMW E39? Oczywiście wybór należy do Ciebie...
Wystarczy zrobić ładne fotki i motorek zupełnie inaczej wygląda Gdzieś z krajobrazem w tle
Offline
Teraz co najwyżej ze śniegiem w tle. Już mało zostało mi do skończenia, ale pokaże dopiero jak będzie perfekto, nie lubie odwalać roboty od tak sobie, musi być wszystko idealnie A gdybym miał taki wybór jak pisałeś to szczerze nie wiem co bym wybrał, to zależy od silnika, czyli serca auta
A MH kupiłem tylko dlatego że jest to oryginalny motorek, jest ich mało w PL a ja lubie się wyróżniać
Obiecuje że fotki będą w tym roku hehe
Ostatnio edytowany przez MrDangerous (01-10-2009 15:37:16)
Offline
XR6 też jest mało a ludzie często je mylą i uznają xr6 i rx za jedno
Offline
hmm to spróbuje wyjąc oring i poszukać po sklepach:) zawsze coś znajdę ,a co do mojego motoru ,to jak wstawi się fotki??
A i jeszcze jedno pytanko:) Czy macie takie różnice w prędkościach?? Czasem jedzie ok 95 i jest to jego max a czasem wyciska ok 105.Na czym możne polegać ta rozbieżność prędkości?? Kiedyś pamiętam przekręciłem którąś śrubkę w gaźniku to na luziku jechał 110 jednak kiedy kończyłem jazdę na pełnym gazie puszczałem manetkę ,zeszło na ok 2tys obrotów i chciałem wrócić na wysokie obroty to dławił się i prawie ze gasł:) no ale jakie wtedy było przyspieszenie i prędkość:D hehe
Może możecie doradzić ,ponieważ nie działa u mnie rezerwa paliwa:( .Jest to wynik braku czujnika w kraniku. Nie wiem dlaczego ale miejsca gdzie powinny wchodzić kabelki są zagłuszone teraz moje pytanie-Czy jeżeli dokupię te przewody(o ile jest to możliwe) cz Bendę mógł je zamontować i Bedzie poprawnie działało:)
Nie pisz postu pod postem, a już napewno nie 3 pod sobą!!! Proszę używać opcji edytuj.
Edit by Markooo92
Offline
wyczyść i wyreguluj gaźnik...
mogą być zapchane dysze i raz idzie więcej a raz mniej paliwa...
innej sensownej odpowiedzi chyba nie widzę...
Offline