Siemano. Na temat tego cylindra słyszałem różne opinie. Że puchnie tłok lub płata inne figle, że to chińszczyzna itp. Wachałem się nad Power Force a Metrakit'em Hand Made 70ccm. Wybór padł na PF, bo byłem pewien że zrobie moto na stunt a za zaoszczędzone 2 stówy na cylindrze kupiłbym już polisporta. Niestety stunt plany do skutku nie dojdą, ale z cylindra jestem zadowolony. Może zbyt szybko wysuwam wnioski, bo przebyłem na nim dopiero 10km
ale już teraz jestem zaskoczony mocą jaką generuje. Nie jest to 500ccm 2t ani nawet 125 2t. Jest to dobre 70ccm. Porównując do 50? Brak porównania. Z racji tego, że świeżo założony cylinder to nie mogę dawać w palnik. Te 10km przebyłem przy obrotach 4-max 6. Serio jest lepiej. Raz przyspieszenie(zębatki 14/48), a dwa prędkość maksymalna osiągana przed zmianą biegu przy tych obrotach. Na bieżąco będę informował o tym, jak się dociera i eksploatuje ów cylinder. Nie będą to kolejne posty umieszczane w temacie, tylko upy w tym.
(02.12.12)Edit: Jak narazie przejechane 30km, a już leciałem licznikowe 9 paczek bez najmniejszego zająknięcia. Zima, także dużo już nie dotre.
(31.03.13)Edit: Dotarcia lekko ponad 200 km. Daje mu w palnik i w ogóle nie protestuje. Obroty już 11 000, ale rzadko no bo teoretycznie jeszcze docieram. V-max jaki NARAZIE wykręciłem to zamknąłem licznik (wskazówka przekręcona do 0). Nie jeżdżę ostatnio dużo, bo zimno i problem z lagami. Musze kupić nowe.. ale to nie temat na ten dział.
Offline
powiem ci tak także używam PF mam już przejechane coś koło 200km i jak narazie nie narzekam:P dysponuje naprawdę fajną mocą :] co mnie bardzo cieszy ;d
Offline
Ja w Mojej Xr też mam PF i około 1,5 tys km , powiem tak jest to zaje...isty cylinder , naprawde czuć ta moc pod manetka Polecam , a zwłaszcza na wysokich obrotach jest to kopnięcie
Offline
Kolego, patrz na daty ostatnich postów
Offline
no ja juz na PF od ostatniego postu mam przejechane 3 tys km i jak narazie bez problemowo jest Moc i skurwisyńska pompa
Offline
Yyy no nie popatrzyłem Ale PF i tak jest super
Offline
Nie ma co ganić za datę postów, bo to jest test, a kilometry się nabija w długim czasie. Ja na przykład wbiłem ledwo ponad 200km na nim.
Offline
Przy seryjnym wale macie ten cylek ? Gaznik tez 16 ? :E
Offline
Nie , nie prz seryjnym , a Gażnik 18-19 ( Sory ale wyleciało mi z głowy )
Offline
Ja mam przy Top Racing HQ i dellorto 17.5 reszta seria. Jedynie gąbka filtra powietrza zmieniona na stage6.
Offline
Ja tak samo jak Kacper mam filtr stage6
Offline
ja mam seryjny wał cylek pf i gazior 17,5
Offline
Oficjalnie zakończyłem dotarcie. Na dzień dzisiejszy jest wbite ponad 1200km (zdjęcia przy przebiegu 1100 są jeszcze ślady honowania, gładź super a ostro dostawał ) i v-max się nie zmienił, jest to 0 z górki i pół centymetra/centymetr od zera na prostej. Zębatki 14/48, gaźnik 17.5 dysza 80, wydech seria z rozwierconą zwężką, filtr powietrza seria z wymienioną gąbką na stage6. Działu nie zamykam, bo wrazie pytań chętnie nań odpowiem.
Offline
A no to gratuluje kolego. Bardzo dobrze Ci poszło.
___
błędy lekarskie
Offline
To prawda, super poszło. Myśle, że jest czego gratulować.
___
http://dietaabc.pl/zdrowie/korzysci-zdr … zwedzkich/ - zioła szwedzkie
Offline
Ja też gratuluję bo jak wyszło dobrze to tylko żeby tak dalej było
_____________________________
https://www.aasapolska.pl/
Offline