chciałbym wam przedstawić mój nowy sprzęt jest to yamaha bws którą kupiłem za 650 zł:P nie wiem jaki ma przebieg bo nie ma licznika wiem że to 2008r na kołach 12 jest w niej wydech leovince tt ,amortyzator paoli, tuningowa kierownica i ledowa lampa co do silnika to podam ja będzie mi sie chciało rozbierać napewno to nie jest seria bo spokojnie rwie na koło a po sylikonie przy cylindrze można rozpoznać że był mieniany podobno siedzi w niej też sportowy wariator silnik pali na dotyk i jest suhy opona tylko zmienie opone i śmigam bo styłu jest same płutnor . jest to już trzeci w mojej kolekcji a teraz foto
http://imageshack.us/photo/my-images/689/70x6.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/hjvm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/2o60.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/443/9rn2.jpg/
Offline
up yamaha rozebrana na części pierwsze wieczorem wstawie zdj.ale mam pytanie zdjęłem osłone i zobaczyłem cylinder jest to cylinder conti co mnie zdziwiło gdyż ,myślałem że conti robi wydechy może ktoś coś wie o tych cylindrach ??\
ps. jeżeli to was nie interesuje to napiszcie przestane .....pisze o tym tutaj bo nie chce mi sie zakładać kont na nnych forach
Offline
Conti - bardzo wysoka jakość. Nie robią tylko wydechów. Robią części do moto ogólnie. Nawet manetki mają.
Offline
No conti to jest kozak. Jaką tam masz pojemność na tym cylindrze?
,,Conti to Francuska firma zajmująca się produkcją tuningowych części do motocykli, skuterów oraz motorowerów. Oferta firmy jest bardzo obszerna i objemuje części typy culindry, wydechy, elementy tuningu wizualnego czy inne rzeczu potrzebne do tuningu. Produckja została podzielona na 3 linie, "CRX" bardzo wyczynowe części, "CHR" troszkę niższa półka ale nadal bardzo wysoka jakość, trwałość i dobre osiągi. Ostatnią linią jest eria "ORIGIN" która jak nazwa wskazuje jest zamiennikiem części oryginalnych."
Zaślepki na pompę oleju, manetki, korki takie pierdoły też robią. Jaki wał pod tym pracuje?
Offline
Up! Żory że niekończyłrm dyskusji ale szczerze nie mam kiedy pisać.a więc tak pracę do do tej pory szły bardzo wolno ale naszczęście wszystkie plastiku są w podkładzie .ojciec elegancko mi wypiaskował ramę kierownicę dekiel lewy tłumik kopniak i stopke które zresztą też już są w podkładzie jedynie tłumik czeka na malowanie farbą żaro odporną.tak żeczy które musze jeszcze kupić to manetki żarówki lusterko i prawdopodobnie sprężynęcentralną ponieważ po nagrzaniu nie ma mocy .kolorystyka będzie srebrno - czerwony .Sory za błędy ale o tak późnej godzinie nawet poprawiać mi sie niechce
Foty będą po pomalowaniu .jutro zajmę się elektryką
Ps.wał oryginalny cylek 50 gaźnik 12 dellrotto
Offline
ło kurde. To malutki ten gaziorek. Wrzuć minimum 16! Jeszcze do takiego cylindra jak conti...
Offline
Znajomy ma polini 80cc i 12mm
Offline
Offline
Kamool napisał(a):
Znajomy ma polini 80cc i 12mm
to kat z niego
przeciez stowa i masz 16mm, a 12mm za 5 dych sprzedasz
Offline
Kamool napisał(a):
Znajomy ma polini 80cc i 12mm
Paweł??
Kumpel ma w skuterze 12 przy cylu 70 i wykorzystuje moc w jakis 65%
Offline
Paweł, jeśli mówimy o tym samym - od sendy ma chyba 24 albo 21 Mówię o znajomym od siebie z peugeot tkrem
Też mówiłem, żeby coś większego dorwał, ale cóż
Offline
up bws złożony było jeszcze pare nieprzewidzianych wydatków takich jak
lusterka 30zł
manetki 15zł
stacyjka 60zł
osłonka stacyjki 15zł
ta buca z przełącznikami z chńczyka (nie wiem jak się nazywa poprawnie) 30zł
żarówki 72 zł za 2 sztuki
farba 100zł
klejenie plastiku 10zł
jeszcze dojdzie mi za zaślepki,mate na nogi i ledy pod spód
więcej rzeczy nie pamiętam,za nic nie żałuje.....
ps. to nie jest 2008r. wystawiałem akurat samochód wtedy gdy pisałem post i mylłem sie z rokiem produkcji skutera jest to rok 2012
a teraz foty jeszcze z składania i efektu końcowego.
http://imageshack.us/photo/my-images/89/c1z1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/uwyv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843/1ehr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/59/jnxj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/orcv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/96/ggm0.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/43/lzbt.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/201/tbpa.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/gmyj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/51/6dt2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/3zne.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/h4jg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/h64i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/4rap.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42/l94w.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/35/swhh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/twfp.jpg/
komentujcie,oceniajcie
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (10-29-2013 23:02:30)
Offline
Ładny wyszedł. Mi sie bardzo ten czerwony kolor podoba. Ogólnie to fajny bws i widać, że masa roboty jak i funduszy poszło... ale się opłacało
Offline
up.wczoraj w bws'e odkryłem że ma wariator hebo niestety to on może być winowajcą zachodu że po nagrzaniu traci moc ponieważ ma wyrobione ząbki które trzymają go na wale podejrzewam że po nagrzaniu sie ślizga co o tym myślicie??
i jeszcze jeden problem pali mi żarówki ale tylko przednie halogenowe co może sie dziać???
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (11-03-2013 21:02:45)
Offline
A pali ci tylko przednią żarówkę czy jeszcze jakieś ??
Offline
Offline
ej może ktoś coś wie dalej nie wiem co z tym napięciem przez to straciłem 72 zł
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (11-05-2013 22:27:32)
Offline
To dawaj to do elektromechanika.
Offline
Mam jednego znajomego elektryka ale mówi że nie chce mówi że nie chce mu sie w takie gówno bawić.
Offline
To kiepski elektryk. Co to znaczy, że mu sie nie chce ? Może sie nie opłacać, ale ze sie nie chce
Offline
ahmed nie zrozumiałeś mnie po prosu on sie nie chce zajmywać skuterami
możliwe że to mu sie nie opłaca
Offline
Aha no to chyba, że coś takiego. A co do wariatora to nie wiem zabardzo aczkolwiek moze to byc wina sprzęgła. Jak pracuje w normalnej temperaturze to dobrze przenosi moc na koło a jak się przegrzeje to nie ma takich zdolności i się slizga, ale to tylko moja teoria !
Offline
up! mam kolejne problemy które wydają się być bardziej poważne niż poprzednie
1.coś strasznie tłucze w silniku na wolnych obrotach
2.założyłem akumulator z peugeota i chciałem odpalać z rozrusznika niestety nie zapalił więc próbowałem z kopniaka i za każdym razem odpalał więc spróbowałem znów z rozrusznika i po chwili nic nie działa :stop nie działa
leady nie działają a powinny nawet przy zgaszonym
z kopniaka nie odpala
tak więc podejrzewam że nie ma nawet iskry i tu nasówa sie pytanie co mogło sie spalić uwzględnię jeszcze to że nie mam bezpiecznika rurkowego.
Offline
up problem jest sprzęgło rozrusznika które nie da sie dokręcić przez skrzywiony wał na końcówce postanowiłem że wywale rozrusznik bo wał to obecnie nie jest na mój fundusz i oba problemy z głowy .
Offline
A łożyska Ci nie poleciały jak wał krzywy ?
Offline