#1 03-30-2014 08:58:20

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

yamaha dt 80 lc2 kolegi

Siema!!!
Pisze do was w imieniu mojego kolegi który ma yamahe dt 80 lc2. Czy dałoby się ztuningować silnik i jakie to by były koszty.

Offline

 

#2 03-30-2014 10:21:18

saski62
Wszechwiedzący mechanik
Skąd: Stołeczna
Zarejestrowany: 02-15-2014
Posty: 464
Numer GG:: 5608917
Pojazd:: MHR RX 50
Wiek:: 22
Reputacja :  [+ 11/ -0 ]

Ostrzeżenia: 2

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

Wszystko się da img/smilies/tongue
Jaki budżet?

Offline

 

#3 03-30-2014 10:39:42

kopec790
Ekspert
Skąd: Chmielnik / Świętokrzyskie
Zarejestrowany: 06-26-2013
Posty: 482
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot XR6
Wiek:: 14
Reputacja :  [+ 9/ -0 ]

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

Jaki rocznik ? Mój kuzyn ma też taką yamaszkę img/smilies/big_smile
Ceny są dość spore jeśli chodzi o cylindry . Od 750 do nawet 1000 zł .
Cylinder i dysza :
http://shop.mieloch.pl/lista,cOFFROAD,s … 80LC.bhtml
Wydechu nie ma sensu wg mnie .

Chyba że na tablicy jest taki do szlifu :
http://tablica.pl/oferta/cylinder-parma … 5cdc54d985
Ile może kosztować szlif i tłok do 80 cm nie wiem , ale myślę że w 300 zł powinno się zmieścić .

Ostatnio edytowany przez kopec790 (03-30-2014 10:53:47)


https://imageshack.com/a/img12/7052/8tf4.jpg

Silnik, dwa koła i morda wesoła img/smilies/big_smile

Offline

 

#4 03-30-2014 12:25:50

saski62
Wszechwiedzący mechanik
Skąd: Stołeczna
Zarejestrowany: 02-15-2014
Posty: 464
Numer GG:: 5608917
Pojazd:: MHR RX 50
Wiek:: 22
Reputacja :  [+ 11/ -0 ]

Ostrzeżenia: 2

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

Dlaczego sądzisz ze nie ma sensu zmieniać wydechu??

Offline

 

#5 03-30-2014 19:05:18

kopec790
Ekspert
Skąd: Chmielnik / Świętokrzyskie
Zarejestrowany: 06-26-2013
Posty: 482
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot XR6
Wiek:: 14
Reputacja :  [+ 9/ -0 ]

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

Ze względu na budżet . Jeśli kolega ma do dyspozycji 1700 to jak najbardziej tak , ale jeśli około 1000 to wydech można sobie darować .


https://imageshack.com/a/img12/7052/8tf4.jpg

Silnik, dwa koła i morda wesoła img/smilies/big_smile

Offline

 

#6 03-30-2014 19:19:32

saski62
Wszechwiedzący mechanik
Skąd: Stołeczna
Zarejestrowany: 02-15-2014
Posty: 464
Numer GG:: 5608917
Pojazd:: MHR RX 50
Wiek:: 22
Reputacja :  [+ 11/ -0 ]

Ostrzeżenia: 2

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

No dla mnie cylek, wydech, zębatki, gaźnik to podstawa. Myślałem wcześniej podobnie jak Kacper że wydech ma mało do gadania i wystarczy serie odblokować, ale obaj zmieniliśmy zdanie jak tylko pojeździliśmy na Yasuni HMR 2 KEVLAR

Offline

 

#7 04-06-2014 09:23:47

gracii99
Lubie w dupe
Zarejestrowany: 12-24-2012
Posty: 253
Numer GG::
Pojazd:: Peugeot xr6 50s
Wiek:: 16
Reputacja :  [+ 5/ -0 ]

Ostrzeżenia: 1

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

Budżet tak około 700, a wydech już ma giannelli.

Offline

 

#8 04-06-2014 10:15:16

saski62
Wszechwiedzący mechanik
Skąd: Stołeczna
Zarejestrowany: 02-15-2014
Posty: 464
Numer GG:: 5608917
Pojazd:: MHR RX 50
Wiek:: 22
Reputacja :  [+ 11/ -0 ]

Ostrzeżenia: 2

Re: yamaha dt 80 lc2 kolegi

No to cylinder tylko strasznie ciężko z tym ;/

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo