Ciekawie by to wyglądało
Offline
No ale dobre hamowanie to podstawa ^^
Offline
No dokładnie. Ja się cieszę, że ten silnik jest na tarcze przerobiony, mimo tego, że się trzeba namęczyć, żeby go do porządku doprowadzić bo w seryjnym silniku był bęben i skuteczność hamowania byłaby równie dobrze taka sama gdybym nogami po asfalcie tarł
Offline
Znów sorki za post pod postem, ale jest UP !
Pojechałem do hurtownii z łożyskami. Okazało się, że kilka z nich jest nietypowych, no ale mniejsza o to. Pani w hurtownii zaproponowała mi wyroby od naszych skośnookich przyjaciół- i niestety nie mam tu na myśli Japońców Oczywiście nie zgodziłem się na chiński szit i znalazły się Austriackie ze Steyr'a. Niestety igiełkowych H1516B nie mieli na miejscu więc zamówiłem Japońskie. A Łozyska na wał mieli z NTN Japan ale za 160+ vat, gdzie u Mielca są po 140 z uszczelniaczami te same i do tego zniżki na konto lecą
A tu macie fotę.
Offline
Kupiłem NTN na wahacz do tzr
Offline
Czyli nie tylko u mnie takie drogie NTNy
Offline
No. Aż się sam zdziwiłem, ze w hurtownii drożej jak w sklepie. W sumie to cena nie będzie się dużo wahała, bo mieszkamy jakieś 40-45 kilometrów od siebie
Offline
Z tego co wiem to część naszego forum ma ferie, więc będziecie mieli co poczytywać przez te 2 tygodnie A z UP'ów to dziś mój tata odebrał mi łożyska igiełkowe NTN Japan na przekładnie. Cena kompletu 92 PLN niestety
Na razie powiem tyle, że będzie się działo z wydechem Miłego wypoczynku Panowie
Ostatnio edytowany przez AHMED (02-03-2014 15:35:46)
Offline
Offline
Co jest? Koliber odleciał? Kasa się wykruszyła? Chęci odeszły? Ukradli go?
Offline
Jest jest, jeszcze nie gada, ale pracuję nad tym Wyspawane crashpady na przód i jeden z tyłu. Hajsy jak zwykle się nie zgadzają, bo kupiłem NINJE do MH, stopkę i nieszczęsną kierownice
Na razie jestem w trakcie przerabiania zacisku. Chęci są, szczególnie po dzisiejszym zlocie, jak zobaczyłem latające Piaggio Zip 180 od kumpla. Jutro postaram się wrzucić jakieś foty tych crashpadów
Offline
No i są ogarnięte foty Sorki za post pod postem, ale piszę drugi żeby było widać
Obiecałem, ze to będzie kozacki projekt i myslę, ze póki co się z tego wywiązuję ? Crashpady już wyrzeźbione, teraz jeszcze kilka z nich muszę dokładniej pospawać i wyszlifować spawy. Przednia "klatka" trochę krzywo wyszła, ale mam nadzieje ze nie będzie tego bardzo widać ... Wszystkie prace wykonane samodzielnie
Jako elementu amortyzującego użyłem kółek od deskorolki. Brakuje jeszcze tylnego stelaża, ale nad nim muszę się bardziej zastanowić, ponieważ światełka tylne trochę przeszkadzają. Dobra wystarczy moich wywodów na temat mojego padła, oceniajcie sami
Offline
Wywiązujesz się i to konkretnie
Kiedy silnik do ramy?
Offline
Dzięki bardzo
Oj z silnikiem to trochę zejdzie jeszcze Myslę ze jakoś koło miesiąca.. Musze zawieźć tłok i cylinder do Motor- Techu na sprawdzenie, zrobić paczke u Mielca za 350 złotych, a przede wszystkim oddac kartery na zaspawanie starych otworów po zacisku ( mam już przygotowane polę do popisu
) i oddac do malowania ( proszkowo z wypiekaniem). Reasumując to na wakacje powinienen skończyć
PS!!! Wypolerowałem cylek na lustro
Offline
To dlaczego jeszcze jego fot tu nie ma?
Offline
W realu lepiej to wygląda ...
Offline
Czym robione? Papierem ściernym i ryncami?
Offline
papierem do 2000 i pasta z Auto Maxa lekkościerna i na to K2 Aluchrom
Offline
Offline
No do rurki wsunąłem śrubę, zaspawałem i wkręciłem kółka dając nakrętki z jednej i drugiej strony, tyle ze ich nie widać bo się w kółkach schowały
Offline
Jak wiecie zaniedbałem forum ... Projekt na forum tez umarł, ale nie w rzeczywistości, Coliber 180 2T jest na szczęscie na ukończeniu i niezła stunt suka wychodzi heh
Powoli postaram sie dla zainteresowanych uzupełniać temat na forum
3- majcie sie
Offline