no więc nie dawno wstawiłem filmik z jazdy to właśnie te cpi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/945 … 19e29.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d27 … e5504.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/326 … c5d02.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/258 … 5c488.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9c … 35da5.html
a tu jeszcze trzymak na telefon
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b25 … 3db9c.html
rok 2008 dla przypomnienia cylek airsal 50 do wymiany pierścienie na sell tak samo jak silnik (do remontu łożysko na wale i uszczelniacz w 200 zł powinno sie zmieścić ) elektryka i odblokowany wydech
a teraz czemu mega projekt a to ponieważ wszadzam silnik 125 od yamahy dt i dlatego właśnie idą na sell przedmioty powyżej a gaźnik też na sell ale jeszcze nie wiem jaka średnica
ssanie automatyczne.
a co do wymiany gościu dopłacił 200zł i kask crossowy
obecnie jest troche bardziej w błocie uyebany
komentujcie oceniajcie
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (05-11-2014 21:16:20)
Offline
Opłacalne to było?
Offline
NO wiedziałem że CPI haha ale nawet ciekawy ale mocy może mieć kupę
niecierpliwie czekam na jakieś postępy
Offline
saski a niby czemu to miało nie być opłacalne
kodi to czego tego nie napisałeś w zgadywance
i jeszcze chętnie sprzedam zębatki z tyłu 64z a z przodu policze na dniach
Offline
Jak nie jak pisałem Ile orientacyjnie będzie miała kucyków ?
Offline
Wg mnie tez lipa w chooy, bo tak na prawde to wymieniles xr6 na cpi które masz teraz bez silnika..
Offline
nie rozumiem czemu bez silnika ?
tym cpi codziennie jeżdżę łożysko delikatnie słychać a tak po za tym to ja od razu jak te cpi zobaczyłem to miałem taki plan żeby tam silnik dt zamontować
a w peugeocie jak się okazało skrzynia zaczynała się sypać
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (05-11-2014 23:42:27)
Offline
Jerzdżę? Serio? Nie widzisz ze ci przegladarka bledy podkresla?
No bo wyjebujesz jeden a wsadzasz drugi.
Offline
i co w tym złego nawet na wyścigowym zestawie bym nie osiągnął mocy 36 a wydałbym dwa razy więcej jaki jest sens tuningu skoro w silniku 125 mam większą moc i mniej wysilony silnik a robię błędy ponieważ czasami pisze z telefonu który lubi się przycinać
a nie chcę 125 bo tu mam rejestracje na 50 i wszystko się zgadza
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (05-11-2014 23:46:26)
Offline
Ja nie mowie na temat swapu. Pomysl mi sie podoba, nawet bardzo, ale kalkulujac to wszystko to wychodzi mi to nieopłacalne za zamiane xr6.
Offline
kask wart 150zł + 200 zł dopłaty które spokojnie wystarczyłoby na remont silnika a cena rynkowa jest wyższa niż xr6 z tego roku więc czemu nie opłacalna tym bardziej że w xr6 jak się później dowiedziałem zaczeła się sypać skrzynia a za przednią oponę zabrali dowód więc by były kolejne wydatki co w nim jest złego skoro to austriacki sprzęt tak to prawda po części to Tajlandia ale naprawdę ni czym nie odstaje od czołowych marek,jest nawet lepiej przemyślana i do inwestowana wystarczy spojrzeć na tarcze hamulcowe,licznik koso czy spalanie 3/100 przy bardzo podobnych osiągach i dużo innych nowoczesnych pierdółek jak np.kierunkowskazy i światła led które są lepiej widoczne i ładnie wyglądają.niekiedy widać że tajlandia miała w tym wkład np.zaciski nie są markowe ale są mega skuteczne lub opony w seri są to mało znane opony i mimo że nie są firmy pirelli to jest na nich mega przyczepność
Offline
Nie mów o mega przyczepności, bo przy takim motorku jeżdżąc "na co dzień" nie doświadczysz tego jak duża różnica między oponami. Jeśli wsadzasz 125, to przemyśl jeszcze silnik od aprilii SX125/rs125, do tego wartało by wymienić zaciski hamulcowe. Pamiętaj, że przy swapie wymieniasz też zębatkę, łańcuch, całą elektrykę, prawdopodobnie liczniki, więc to nie jest kwestia tylko wpasowania nowego silnika. Już nie wspominam o możliwych problemach z ustawieniem zębatek w linii prostej.
Offline
Nie biore pod uwagę silnika aprili ponieważ silnik od dt jest najpodobniejszy przełożenia będą takie jak w dt elektryke przekładam kompletną. ,wydech od tzr 125 nie przekładam licznika spróbuję przerobić a i nie martwcie sie o takie coś jak ułożenie równoległe zębatki przedniej względem tylnej nie takie żeczy się robiło wszystko już przemyślałem dt 125 mam 1km ode mnie nie wiem jeszcze tylko gdzie umieszczę mechanizm zaworu wydechowego
Cena jaką gościu mi powiedział za kompletną sprawną przekładkę z tdr 1100 zł
Offline
To jak wiesz na co się piszesz, to nie pozostało nam chyba nic innego jak tylko życzyć Ci powodzenia i czekać na jakąś relację.
Co do montażu elektromagnesu od zaworu wydechowego to możesz z drugiej strony jakiegoś mocowania plastiku przyspawać sobie pręt do którego przyspawasz blaszkę, a na niej umieścisz elektromagnes.
O silniku z RS napomknąłem, bo moim zdaniem jest lepszy Widziałem gdzieś wpasowanego go w tzr50, ale wiązało się to ze zmianą wahacza i koła, bo jak wiadomo napęd w rotaxach jest po prawej stronie, ale myślę, że wahacz od apki SX125 ładnie by tu wpasował.
Offline
W sx jest ten sam piec co rs?
Offline
hmm wiecie co miałem upatrzoną przekładkę ale niestety jej już nie ma więc pomyślałem że nie będzie żadnego projektu tylko poczekam na kupca a kasę zaoszczędzę na kolejne moto więc jeśli można to zmieńcie nazwę tematu
Offline
A szkoda bo mogło by być ciekawie zwłaszcza jak byś się jednak zdecydował na rotaxa
Offline
Czemu tak łatwo się poddajesz? Plany takie ambitne, chęci tak ogromne... nie możesz poszukać innego silnika czy coś?
Offline
człowieku to był jedyny dostępny na wszystkie które obdzwoniłem nie ma więcej
jakoś nie jestem przekonany co do aprili a tak po za tym to tylko yamaha ma żeliwny cylinder ,
za tysiąc zł to ja mogę mieć xp6 więc poczekam do bierzmowania jakaś kasa może wpadnie i zobaczymy
Offline
A do apki możesz wbić żeliwną tuleję.... Tak, w SX125 jest ten sam silnik co w rs125 oraz apce RX125 (oczywiście mówię o aprili sx125, a nie ktmie). Być może z przekładką z KTMa byłoby mniej roboty, bo po tej samej stronie zębatka. Jakbyś chciał rotaxa to:
http://otomoto.pl/aprilia-tuareg-aprili … 84347.html - kable, wahacz.
Silnik wszędzie znajdziesz, koła do sma też I tylko zgrywać wszystko.
Offline
huhuhuligan napisał(a):
jedyny dostępny(...) (...)nie ma więcej
Jedyny silnik w Polsce?
Offline
A może zaszaleć i 7speed od Mito ? np ten http://olx.pl/oferta/silnik-cagiva-mito … 8476ed7dd7
Offline
1.tulejowanie + tłok = 400zł
2.tak nie udało mi się nic więcej znaleźć` przejrzałem wszystkie ogłoszenia sprzedaży tzr/tdr/dt na części
3.1300 za sam silnik ja chcę w tej cenie kompletną przekładkę z wysyłką wliczoną w cenę tzn. elektryka/wydech/silnik/gaźnik i ewentualnie układ chłodzenia
myślę jeszcze nad tym :
http://olx.pl/oferta/cagiva-mito-125-za … bbedb11313
Ostatnio edytowany przez huhuhuligan (05-14-2014 20:22:45)
Offline
No dawca pierwsza klasa... Tulejowanie bys zrobil tłok wymienil to bys mial tez nówke silnik. Poza tym chłodnice elektryke itp itd bys powyciagal a reszta na czesci!
Offline
Wydaje mi się, że za 1300zł wszystkiego w dobrym stanie nie ogarniesz.
Offline