Offline
sory że post pod postem ale to całkiem oddzielna sprawa otóż padła uszczelka pod głowicą i podejrzewam że olej w skrzyni jest zanieczyszczony i dlatego mam pytanie jaki olej polecacie ? tylko nie przesadzajcie z ceną
Offline
Dlaczego sprzedajesz przecież było to opłacalne i miał to być zajebisty projekt?
Offline
Jak sie sprzeda to sie sprzeda jak nie to jeszcze pomyśle bo tzr 125 mam,na oku póki co potrzebuje zmienić olej w skrzyni
Offline
więc tak cpi jest po remoncie silnika kapitalka nowe łożyska ,uszczelniacze ,wał od minareli ,nowe uszczelki,gaźnik w lepszym stanie ale dalej 16 mm (nie mam zdj, telefon się zepsuł z początku wszystko wydawało się że jest dobrze ale po +/-500m płyn wystrzelił mi korkiem od chłodnicy,niewiedziałem o co chodzi myślałem że ma za mało powietrza więc zdjełem filtr powietrza i odkręciłem powietrze poprawa jest ale tylko w osiągach po 100m znowu wywaliło płyn tyle że tym razem w twarz następnie pomyślałem że mogłem się pomylić i zamiast wlać płyn chłodzący to wlałem do spryskiwaczy ale to jednak nie to (nalałem wody to wysadziło mi górą już przy kopaniu )więc się zastanawiam o co chodzi wątpie że to uszczelka pod głowicą ponieważ moto dobrze się wkręca i się nie krztusi ,co to może być?
Offline
Ja jednak i tak bym sprawdził uszczelkę ja latałem mh nic nie przerywa odkręcam korek a tam piana i płyn wypierdala.
Offline
Offline
Ja też stawiam jak Bartek na uszczelkę
Offline
zdjąłem głowicę uszczelki ok ale ciekawi mnie to czy może to być wina tego że uszczelki (małe na szpilki) są grubsze od głównej wewnętrznej ?
Offline
Ja w Airsalu mam chudsze troszkę wcześniej miałem grubsze i cały czas chodzi tak samo. To możesz odrzucić.
Offline
moge odrzuć /nie mogę ponieważ to było przyczyną po problemie . ktoś ma pomysł jaka dysza cylek 75 gaźnik 16 ?
Offline
120/130?
Offline
Ja bym zaczął właśnie jak mówi Kacper od 120.
Offline
Offline
dobra udało mi się kupić wiertło 130 wstępnie wyregulowany jeszcze trochę ma muła na 5 i 6 ale na ogół gotowy na sprzedaż
Offline