Tosz to na stant a nie drag race
Offline
Przecie tam v-max tyle mu potrzebny, że aż wcale a na koło będzie chodzić jak marzenie
Offline
O to właśnie chodzi bo ta 37 to jakieś nieporozumienie hehe ale niestety muszę robić na zmówienie ponieważ nie ma robionych pod ns1 i koszt takiej zębatki to 110zł ale mam nadzieję że będzie warto
Offline
Może jakąś klatkę wykminisz?
Offline
W sumie to mógłby być ciekawy pomysł możliwe że coś takiego zrobię
Offline
a może chcesz 64 zęby z 50 tylko byś sobie przetoczył ?
Offline
Kolor super . Ciekawe jak by wyglądał z czaszką niebieską .
Czym ci się lepiej lata ? Rieju czy hondą ? Zryw v-max itp
Offline
Jeżeli chodzi o stunt to spoko, ale nic poza tym, może przyzwyczaiłem się juz do jeżdżenia około 80 km/h, więc dla mnie dłuższa jazda przy prędkości 55km/h był by swego rodzaju nieporozumieniem
Do stuntu i na bliskie miejscówki, jak najbardziej tak :3
Offline
Jak dla mnie To rieju jest 100000 % wygodniejsze a propo Rieju to udało mi się zejść ze spalanim do 4L na 100 km A V max jeszcze nie sprawdzałem Ale dobrze Przemku mówisz Honda jest tylko na bliskie miejscówki nie dalej ale akurat tych miejscówek mam mnóstwo niedaleko domu
Offline
Ehhhh jakiś mam pechowy tydzień wszystko się psuje nie wiem dlaczego
w Hondzie niestety poległ zapłon na początku było słabe ładowanie ale palił od strzała nagle zaczął gubić iskrę i w końcu zaczęło się kopcić z iskrownika. Gdy to rozebrałem to się załamałem cewkę izolowaną ktoś pokleił klejem i owiną lnianym sznurkiem który się zapalił
Oryginalny zapłon już do mnie jedzie
A tu zdjęcie tego co wyciągnąłem
Offline
Normalnie
Offline
Ty to masz szczęście
Offline
Hahah saski niestety nie normalnie bo powinna być izolacja zamiast tego sznurka ktoś nieumiejętnie pokleił magnesy do cewek klejem tak że tarły o magneto i porobiły wżery oraz uzwojenie pękło w 4 miejscach
Offline
,, Normalnie genius '' - tak to zrozumiałem
Ale trzeba mieć łeb , żeby taki patent opracować hehe . Miejmy nadzieję , że więcej takich niespodzianek nie ma ...
Ostatnio edytowany przez kopec790 (05-17-2014 06:39:49)
Offline
Jak mówi kopec to miała być ironia I równoznaczne z ale debil.
Offline
Heheh spoczko spoczko załapałem ale chciałem przybliżyć co się stało
Offline
No po długiej przerwie zaczęło się coś dziać Może głupio to zabrzmi ale Honda została polakierowana po raz 3 hahahah ma ciut ciemniejszy kolor i tym razem kompresorem ponieważ mój tata stwierdził że tym szprajem to jest choooyowo
więc zrobiłem to poważnie niestety zapłon jeszcze nie dotarł ale powinien być kolo śrd/czw a tym czasem zacząłem kombinować z kierownicą i stwierdziłem, że gdy zamienię je stronami i wyprostuję to wszystkie otwory się pokryją i będzie idealnie tutaj jeszcze pare fotek :
Offline
Fajnie Fajnie coś jeszcze będziesz robił czy to już gotowa Honda?
Offline
Jeszcze przedni błotnik i stelaż na tył i będzie gotowa
Offline
Gdzie masz crash-a z lewej?
Offline
Muszę go dorobić
Offline
Oki Panowie mamy Upik po długiej przerwie nieobecności zaczęło się dziać na poważnie Honda dział już jak powinna zapłon zrobiony i postanowiłem zaszaleć z tylną lampą i wpasował od apki sr może nie jest idealnie ale mnie się podoba troszkę tak nsr-kowo
haha ale zobaczymy jak będzie wyglądać na moto
A oto efekt kilku godzin cięcia i dopasowywania
( to białe wnętrze będzie na niebiesko a oprawki jeszcze raz ładnie poprawię ba czarno )
Aaa i postanowione co z kierownicą niestety ta wylatuje a na jej miejsce lecą porządne wieżyczki i jakiś konkretny fatbar mam już na oku te teraz jeszcze tylko dozbierać hajs i zamawiamy
Offline
Ja mam fatbara jak chcesz. Niezły patent z ta dupa Wpasuj tylko stelaz tam..
Offline
Oki Dzięki Kacperku jak coś to się odezwę o kierę a raczej na pewno tylko w odpowiednim czasie ;D
Offline
Oki sorki za post pod postem ale szybko poszło i lampa wpakowana i podłączona i tak oto się prezentuje w moto :
Jeżeli się uda to robię jutro podejście i jadę na przegląd ;D zobaczymy czy się uda przejść
Offline