Hej, siemano wszystkim. Co sądzicie o komplecie Power Force 70 do am6 z allegro. Zastanawia mnie jaka jest jakość tego cylka, bo 400 zł za 70 brzmi spoko. Ciekawi mnie też czy trzeba do tego wymieniać wał, albo łożyska. Jaki będzie na tym v-max? Jakie spalanie? No i jak z awaryjnością. Jak ktoś miał coś takiego, albo coś wie- piszcie. Czekam na opinie
Offline
Pisz do Kacpra on miał PF 70 i Ci wszystko powie ale z tego co wiem to był nawet zadowolony ;D
Offline
Offline
Palilo 3,7 na sto. Z takimi częściami jak opisałem w teście. V-max jednak wykrecilem ciut większy. 5km/h na liczniku. Ale to ostra górka była. Po prostej prawdziwe 105.
Zrobiłem nim chyba 6000. W międzyczasie poszło mi zabezpieczenie stworzenia tłoka (moja wina, zle założyłem) i poniszczylo mi tłok i leciutko kanał pluczacy. Wymieniłem tłok na opm i sprzedałem jednemu z forumowiczow. On jak mi sie dobrze wydaje to wyrobił juz na nim jakieś 8000? I mówi ze absolutnie żadnych problemów. Zapierdala aż miło. Tłok spoko, uszczelki też, moc elegancka. Jak dasz do tego sportowy wydech to jeszcze wiecej wycisniesz z niego soku. Co do lożysk i wału to zależy w jakim stanie i po jakim przebiegu je masz teraz.
Offline
Brzmi nieźle, ale narazie muszę ogarnąć Peugeota z wyglądu. Zwłaszcza, że do kosztów dochodzi lepszy wał i gaźnik. Może w przyszłym roku coś wypali.
Offline
To w jakim stanie masz serie że chcesz wymieniać wał??
Offline
temat może stary ale chce coś dodać od siebie posiadam cylek pf juz dobry rok jestem bardzo zadowolony zrobilem już okolo 7-9tys km i nie mialem z nim problemów po za uszczelką z pod głowicy musiałem ją wymienić kost wszystkich uszczelek pod ten cylinder to okolo 30zł polecam cylinder z całego serca
:p
Offline