Witam, mam pytanie odnosnie do jakich obrotow Wasz silnik ma moc. Zadaje to pytanie, poniewaz posiadam seryjny cylinder i wydech metrakit rk (rezo 7-12k obr.) a moj silnik traci juz moc ok. 9300 obr. i dalej wkreca sie na obroty ale juz nie przyspiesza. Pytam poniewaz silnik ma b. dobra kompresje a ludzie na seryjnych cylindrach i wydechach spokojnie kreca silniki do 10,5- 11k obr. Podejzewam zablokowany wydech, ale czy to moze byc przyczyna ? pytam, poniewaz nie chce nadarmo sciagac plastikow i wydechu aby sie okazalo, ze jednak jest odblokowany p:
Offline
moj na seryjnym na 6 biegu kręcił do 9.5tys max.
Offline
TheEnter napisał(a):
... a moj silnik traci juz moc ok. 9300 obr. i dalej wkreca sie na obroty ale juz nie przyspiesza...
To jest 50 w 2t, szału się nie spodziewaj. Jakie masz zębatki? Coś poza wydechem zmieniane?
Offline
Ja mam zębatki na przyśpieszenie i przy rozgrzanym silniku dochodzi do tych 11
Offline
Full seria, odblokowana tylko wydech zmieniony. Nie wiem, jakie zebatki posiadam ale przy ~9,3k mam ok. 95 km/h
Ostatnio edytowany przez TheEnter (07-11-2014 00:59:19)
Offline
Przełożenia są bardzo istotne. Sprawdź jakie masz.
Offline
Ale on nawet na bardzo niskich biegach tj. 1/2 przestaje ciagnac powyzej ~9,2k. Tak jakby wydech mial rezo od 7 do ok 9,2k obr.
Jak na moje to do tych 10-11k powinien spokojnie na tym cylindrze miec rezo, byc moze jednak nikt tego wydechu nie odblokowal i z powodu zmniejszonej srednicy nie ma odpowiedniego "wydmuchu" i sie dlawi choc tego nie slychac.
Jak myslicie?
Ostatnio edytowany przez TheEnter (07-11-2014 01:16:59)
Offline
Wyjmij wydech i od razu na samym początku kolanka powinieneś mieć zwężkę-wypierdol ją. Na końcu, przy przyłączeniu też to gówno siedzi pewno. Mi silniczek kręcił poza skalę . Koło 13k może 12.5
(sportowe wydechy też mogą mieć tą homologację, jak to będzie i to wywalisz poczujesz zajebiście mocny przyrost mocy i v/maxy
)
Swoją drogą ciekaw jestem co z moim moto.... Pisałem do kolesia ale nie odpisał
Ostatnio edytowany przez dkarbowski (07-11-2014 12:49:39)
Offline
Pewnie rozbił.
Mów panie jakie masz zęby tam..
Offline
Troche mnie nie bylo, ale poszla mi uszczelka pompy wody (simering) i zrobil sie dobrze znany wszystkim "budyn" ;]
teraz silnik ciagnie do 10tys. i tyle mi wystarczy, podejzewam ze jednak ma ta blokade na kolanku, ale w to nie bede sie bawil bo i tak jak na 50 to motorek ma zajebistego kopa. Do 18stki i leci na sprzedaz
Maly pokaz przyspieszenia https://www.youtube.com/watch?v=5FImko-tiA4
Offline
Silnik daje radę do 9000 - 9500 obrotów, potem już raczej słabo. Apropo typowych problemów dla BMW można tutaj znaleźć całkiem kompleksowy zbiór informacji: https://motohigh.pl/2020/08/12/bmw-seri … -problemy/
Offline