Żeby nie zapaść kompletnie w sen zimowy postarajmy się rozruszać forum bo tu cisza jak w kościele
Zapewne wielu z was ma obite zegary, przez źle ustawioną kierownicę. Nie rozumiem jak można sprzedawać motor który ma tak ustawioną pompę hamulcową aby zniszczyć zegary. Oczywiście jest na to banalnie łatwy sposób, czyli przekręcenie prawej rączki do góry co niestety pogarsza minimalnie warunki podczas jazdy (naciągnięty nadgarstek) no ale coś za coś! Należy odkręcić tą dużą śrubę imbusową i przekręcić kierownicę tak, aby przy maksymalnym skręcie w lewo nic nigdzie nie obijało:
10 000km przebiegu
Druga wada której się dopatrzyłem to obdarty tylni błotnik o nadkole. Gdy wjedziemy na głębszą dziórę czy pojedziemy z pasażerem nasz błotnik narażony jest na zarysowanie:
Narazie nie przypominam sobie innych fumeli, ale nawet te nie powinny występować! Znacie jeszcze jakieś ukryte wady XR6 / RX 50?
PS: Pezex czemu masz koła różnych kolorów????
Offline
szczerze mówiąc nie mam pojęcia czemu tylnia jest czarna ale tak były jak już kupiłem. Poprzedni właściciel też nie wiedział.
Bardzo fajny temacik
Offline
A myślałem że to tylko ja mam takie problemy... Dokładnie moje MH ma obydwie przypadłości... I jak pomalowałem moje moto, pierwszy raz wzięłem kumpla na przystanek podrzucić to mi sie lakier z tyłu obdarł xDDDD
Offline
W takim razie proponowałbym zobaczyć o co się obdziera i zabezpieczyć to jakoś. Co do wad chyba większości Peugeotów dodałbym szybko rdzewiejący tłumik (niby tylko zewnętrznie, ale jednak
) na to tez jest prosty myk czyli pomalować tłumik farba temperaturo-odporną (wystarczy raz na jakiś czas). Więcej grzechów nie pamiętam ...
Offline
Ja miałem posunąć zegary do przodu ale jeszcze tego nie zrobiłem
a wydech już wcześniej pomalowałem
Offline
... mój też a na dodatek coś sie w nim wypaliło ;/ i grucha ;D ale mój błotniczek nie ma tej rysy ani zegary nie są obdarte
Offline
Ja jakiś miesiąc temu wydech czyściłem spawałem i malowałem:P więc jest oki
Offline
ja na błotniku też nie mam rys może dlatego że mało ważę...
Offline
Offline
Ja po poprzednim właścicielu miałem powycinane dziury mała na końcówce wydechu i druga jak na taki mały wydech ogromna w tej jak ja to mówie gruszce... Chyba poprzedni właściciel chciał dać basowy dzwięk ale szczerze to mu nie pykło, jakaś masakra aż głowa bolała marcinsparco Rozkręć końcówke tam gdzie masz śruby jeśli coś tam jest powinno wypaść a z tego co ja wiem nie powinno się tam nic wypalić ale nie mam pojęcia co jest nie halo
Ostatnio edytowany przez MrDangerous (11-14-2008 20:16:23)
Offline
Można dodać, że akomulator jest fatalnie umieszczony, żeby podładować trzeba zdejmować bak. Da się to zrobić i bez tego, tylko że to mało wygodne...
Offline
Poprowadź 2 przewody od + i - z 1metrowe pod siedzenie Ja tak mam i ładowanie to prawie że przyjemność
Tylko trzeba ładnie izolować końcówki kabelków po ładowaniu
Ale lepsze to 99999razy od zdejmowania baku
Offline
no to też sposób...
ja mam malutkie żabki na prostowniku i sięgam tam z boku aku...
Offline
Co do tłumnika radzę pomalować lakierem żaroodpornym kilka warstw i będzie w porządku na dłuższy czas.
Offline
Mi szybka już dawno od zegara odpadła i musiałem zrobić na silikon ale niefajnie wygląda a do błotnika mam zjechany do białego plastiku .
Offline
Drugiej czesci zdania nie rozumiem. A szybka od zegara ci odpadla bo ktos go wczesniej rozbieral. Moje zegary sa jak nowe i nic tam nie odpada.
Offline
Nie wiem czy go ktoś rozbierał bo ja go kupiłem w stanie kiebskim był na chodzie ale brakowało śrubek i zaczepy od plastików były pozrywane i ta szybka była już tak na jakiś klej zrobiona ale przy szybszej jeździe szybka odpadała
Offline
Ja go robiłem na klej jak go kupiłem to szkiełko dostałem osobno od licznika
Offline
Macie jakiś sposób na obcieranie tylnego błotnika?
Offline
albo schudnąć ;D
Offline